به همت پایگاه فاطمه الزهرا (س) برگزار شد:

ویژه برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب

به همت پایگاه فاطمه الزهرا، با هدف گرامیداشت هفته عفاف و حجاب برنامه‌ای برای بسیجیان نوجوان این پایگاه در جوار مسجد فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۵۳۶
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،خانم هاشمی روابط عمومی پایگاه با اعلام این خبر گفت: از سوی پایگاه فاطمه الزهرا (س) برای گرامیداشت این هفته، و با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برنامه‌ای برای نوجوان بسیجی پایگاه در جوار محل مسجد فاطمه الزهرا (س) پردیسان ترتیب داده شد.

وی ادامه داد: برگزاری این برنامه با ماهیت فرهنگی که داشت، همراه با اهدای بسته‌های فرهنگی حاوی مفاهیم حوزه حجاب بود تا از طریق توزیع این بسته‌ها هم تقدیری از بانوان محجبه انجام شود و هم در راستای تشویق و ترغیب بانوانی که مقید به رعایت کامل حجاب نیستند، اقدامی صورت گیرد.

خانم هاشمی افزود: از دیگر بخش‌هایی که در این برنامه فرهنگی در نظر گرفته شده بود، میتوان به یادداشت نظرات و دیدگاه‌های شرکت کنندگان در باب مسئله عفاف و حجاب اشاره کرد که در قالب دست‌نوشته‌های کوچک نصب آن به تابلو اعلانی که برای انجام این کار تهیه شده بود، انجام گرفت.

گفتنی است برگزاری این برنامه با ابتکار شورای پایگاه در محیط و فضای باز انجام شد تا در شرایط کرونایی مشکلی جهت تأمین سلامت شرکت کنندگان ایجاد نگردد.

انتهای پیام/بشارتی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار