خبرهای داغ:
عادی انگاری روابط با رژیم کودک کش و غاصب و نامشروع اسرائیل چیزی جز وابستگی اقتصادی، عدم امنیت ، عدم استقلال و در کل مبدل شدن به زیر مجموعه ای از اسرائیل را برای همپیمانانشان به ارمغان نخواهد آورد
کد خبر: ۹۳۶۲۰۳۶
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۱
عادی سازی روابط یا آشکار کردن عادی سازی روابط؟!
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج سازمان بسیج جامعه زنان کشور در حاشیه بازی‌های المپیک توکیو و در پی باخت حقارت آمیز سعودی به رژیم غاصب و نامشروع اسرائیل، به تحلیل سیاست‌های عادی سازی روابط سعودی با اسرائیل پرداخت:
موضوع فلسطین موضوع تمام امت اسلامی است و این قضیه شامل ابعاد دینی، اجتماعی، اخلاقی و انسانی می‌شود و فقط یک موضوع سیاسی نیست بنابراین همه آزادگان جهان از آن حمایت می‌کنند و در کنار فلسطین علیه دشمن صهیونیستی می‌ایستند.
اقدام ننگین و خفت بار از سوی جودوکار زن سعودی که آرمان فلسطین و چندین دهه مبارزات و تحمل رنج و مصیبت مردم فلسطین را در قربان گاه وعده وعید و بازی با الفاظ و نشان دادن درباغ سبز ذبح می‌کند، قبل از باخت به یک زن صهیونیست، هویت عربستان سعودی را به عنوان یک زن مسلمان به صهیونیست‌ها باخته است.
از این  نکته غافل نشویم که عادی‌سازی رابطه سعودی‌ها با رژیم منحوس صهیونیستی تازگی ندارد و بازیچه قرار دادن یک دختر بیست و یک ساله با گارد باز در مقابل نماینده رژیم نامشروع اسرائیل، در المپیکی که در کل تاریخ آن، سهم سعودی‌ها از آن فقط و فقط یک مدال نقره و دو مدال برنزاست، تنها آشکار سازی این روابط پنهانی با رژیم منحوس صهیونیستی را در دستور کار دارد و مقابله با جنگ و نسبت دادن ورزشی به دور از انسان دوستی به ایجاد صلح جهانی فقط بازی با الفاظ است.
تلاش سعودی برای عادی انگاری این روابط را می‌توان در ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی علاوه بر روابط سیاسی و دیپلماتیک سعودی‌ها به وضوح دید. نمونه دیگر آن پخش دو سریال "مخرج ۷"و"ام هارون"  به مناسبت ماه مبارک رمضان در شبکه سعودی "ام بی سی" (MBC) و تلاش برای نمایش عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل است.
در پایان یاداور می‌شویم که نتیجه عادی انگاری روابط با رژیم کودک کش و غاصب و نامشروع اسرائیل چیزی جز وابستگی اقتصادی، عدم امنیت، عدم استقلال و در کل مبدل شدن به زیر مجموعه‌ای از اسرائیل را برای همپیمانانشان به ارمغان نخواهد آورد و مصداق آیه ۱۸ سوره حج، هر که را خدا خوار و ذلیل گرداند دیگر کسی اورا عزیز و گرامی نتواند کرد...
انتهای پیام/*
ارسال نظرات