قدردانی رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از همکاری صنوف در تعطیلات کرونایی

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از همکاری صنوف همیشه در صحنه شهرستان در اجرای دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا و اجرای تعطیلات سراسری جهت کنترل و کاهش موارد ابتلاء بیماری کرونا قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۳۶۶۷۴۴
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان ری،   ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌ها و تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان گفت: در مدت اخیر به دلیل افزایش موارد ابتلاء به بیماری کرونا در کشور تمهیداتی در خصوص کنترل بیماری اندیشیده شد که خوشبختانه در شهرستان ری شاهد اجرای خوب این طرح بودیم.

 وی افزود: صنوف شهرستان ری از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا و اجرای طرح‌های کرونایی همواره پای کار بودند و حتی در حمایت از آسیب دیدگان کرونا نیز گام‌های مؤثر و همکاری گسترده و شایسته‌ای داشتند.

 صنوف با وجود رکود بازار در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارند و به منظور حفظ سلامت شهروندان با رعایت محدودیت‌ها، دستورالعمل‌ها و استفاده از ملزومات بهداشتی مقابله با کرونا اقدامات درخور توجهی در این مدت داشته‌اند.

 در این راستا با آرزوی رونق در کسب و کار تمامی صنوف از تعامل و از خود گذشتگی خانواده بزرگ اصناف و بازاریان ری که سلامت مردم را اولویت خود قرار دادند صمیمانه قدردانی و تشکر می‌نمایم.

   

ارسال نظرات
آخرین اخبار