اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی در حرم شهدای گمنام کوه خضرنبی(ع)

برنامه های متنوع فرهنگی و تبلیغی به همت گروه تبلیغی «النبا العظیم» و با همکاری قرارگاه فرهنگی شهدای گمنام کوه خضر نبی(ع) همزمان با ایام ماه محرم در این مکان مقدس برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۶۷۶۴۶
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
برگزاری برنامه های فرهنگی و تبلیغاتی در حرم شهدای گمنام کوه خضرنبی(ع)
«خداداد حسینی» مدیر اجرایی گروه تبلیغی النبا العظیم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده با فرمانده قرارگاه فرهنگی شهدای گمنام و سازمان تبلیغات اسلامی، گروه فرهنگی تبلیغی النبا العظیم با حمایت و پشتیبانی قرارگاه فرهنگی شهدای گمنام برنامه‌های مختلفی را در دهه اول محرم در یادمان شهدای گمنام کوه خضرنبی برگزار کرد و در دهه دوم نیز در حال برگزاری است.

وی افزود: هفت مبلّغ و روحانی در این ایام از ساعت ۲۰:۰۰ الی ۰۰:۳۰ به فعالیت‌هایی همچون اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، بیان احکام، سخنرانی دینی، روایتگری مصور حماسه عاشورا، قرائت دعای توسل، قرائت دعای کمیل، قرائت زیارت عاشورا، غرفه کودک و نوجوان، میز پرسش و پاسخ دینی، تبلیغ چهره به چهره پرداختند.

حسینی با اشاره به استقبال زائران شهدا از این برنامه‌ها خاطر نشان کرد: ان شاء الله برنامه‌های این گروه ادامه خواهد داشت و مبلغان به فعالیت فرهنگی و تبلیغی میپردازند.

لازم به ذکر است هیئت شهدای گمنام در دهه دوم محرم از ساعت ۲۱ الی ۲۳ به اجرای برنامه تعزیه خوانی میپردازند.

انتهای پیام/ا/خلیلی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار