خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

پیشرفت جامعه اسلامی با بهره‌مندی از نهاد خانواده سالم امکان‌پذیر است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: پیشرفت جامعه اسلامی بدون بهره‌مندی کشور از نهاد خانواده سالم و سرزنده و با نشاط امکان‌پذیر نیست.
کد خبر: ۹۳۸۶۵۱۷
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علی حسنی در جلسه هم اندیشی خواهران سپاه ناحیه همدان با اشاره به جایگاه والای زن در نظام اسلامی اظهار داشت: از نگاه تئوریسین‌های انقلاب اسلامی و نظام اسلامی زن دارای کرامت بوده و به عنوان سنگ بنای خانواده و جامعه محسوب می‌شود و بر اساس این نگرش حضور زنان در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های اجتماعی مانع از تشکیل خانواده و استحکام بخشیدن به آن نمی‌شود.

وی تاکید کرد: خواهران شاغل علاوه بر مسئولیت اجتماعی که دارند بزرگ‌ترین و بالاترین نقش را باید در کانون خانواده به عنوان همسر و مادر ایفا کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص خانواده که آن را سلول اصلی جامعه می‌داند، گفت: اگر این سلول سالم باشد بقیه جامعه سالم خواهد بود و پیشرفت جامعه اسلامی بدون بهره‌مندی کشور از نهاد خانواده سالم و سرزنده و با نشاط امکان‌پذیر نیست.

وی با تاکید بر برنامه داشتن در خصوص خانواده‌ها گفت: ما از خواهران شاغل درخواست داریم از برنامه‌های دشمن غافل نباشند و همچنین در خصوص فرزندان دقت لازم را داشته باشید.

حسنی افزود: به اذعان خود دشمنان قوی‌ترین اسلحه و کم خرج‌ترین برنامه بیرون آوردن دختران و زنان مسلمان از سنگر حجاب است، بنابراین در راستای ترویج حجاب کار کنید.

وی گفت: ما باید در خصوص همنوعان خود احساس مسئولیت داشته باشیم، چرا که وظیفه هر مسلمانی بی‌تفاوت نبودن به دیگران است، و از طرف دیگر وظیفه ذاتی پاسداران نیز همین است، بنابراین وظیفه شما بزرگواران نسبت به دیگران دوچندان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار