خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

استقلال در پرتو استکبارستیزی به دست می‌آید

ملایر-امام جمعه ملایر با بیان اینکه ایستادگی در مقابل استکبار مغلوبیت ندارد، گفت: استقلال در پرتو استکبارستیزی به دست می‌آید.
کد خبر: ۹۳۸۷۶۶۳
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در آیین گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در مدرسه نمونه سیفیه ملایر با بیان اینکه مساله استکبارستیزی یک مساله مبنایی، هدف نهایی و مساله ای راهبردی در نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: استقلال در پرتو استکبارستیزی به دست می‌آید.

وی با استناد به آیه‌های قرآن کریم، مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن را دستور قرآن دانست و اظهار داشت: هر کسی لایق استکبارستیزی نیست و کسی می‌تواند در مقابل مستکبران به سرکردگی آمریکا بایستد که دنیای خود را به آخرت بفروشد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه ایستادگی در مقابل استکبار مغلوبیت ندارد، ادامه داد: کسانی که پشت به دنیا کرده و دنیا را حقیر و کوچک می‌بینند، در مقابل قدرت‌طلبان می‌ایستند و به شهادت می‌رسند.

وی با اشاره به اقدام مقتدرانه اخیر نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با آمریکا، گفت: امروز در آستانه روز ملی مبارزه به استکبار جهانی، پیروزی دیگری نصیب ملت ایران شد.

برقراری خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت استکبارستیزی در اوج قدرت است و دزدان دریایی آمریکا شدیدترین تهدید را از فرزندان این ملت دیدند.

فرماندار ویژه ملایر نیز در این آیین گفت: روز ملی مبارزه با استکبار بدون شک ایستادگی در برابر قدرت‌های منفعت‌طلب و صیانت از آرمان‌های درخشان انقلاب اسلامی را تداعی می‌کند.

قدرت الله ولدی ادامه داد: استکبارستیزی و روز ملی مبارزه با استکبار همچنین ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان به‌ویژه خودباوری و اتکاه به نفس نسل جوان را یادآور می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار