عزت، حکمت و مصلحت را سردار سلیمانی با صبر، اقتدار و ذکاوت پیش چشم ملت و دولت‌ها قرار داد

شاهرود_معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود گفت: عزت، حکمت و مصلحت را سردار سلیمانی با صبر، اقتدار و ذکاوت پیش چشم ملت و دولت‌ها قرار داد و باید برنامه‌هایی در شان این سردار دل‌ها برگزار نمود.
کد خبر: ۹۴۰۰۲۰۲
|
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

عزت، حکمت و مصلحت را سردار سلیمانی با صبر، اقتدار و ذکاوت پیش چشم ملت و دولت‌ها قرار دادبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در جلسه ستاد مقاومت شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات اتاق اصناف این شهرستان با اشاره به گرامیداشت روز جهانی مقاومت، شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: همه دستگاه‌ها در این راستا نقش دارند و باید بر تولید محتوا و نشست‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توجه نمود.
او با اشاره به ارسال دستورالعمل این بزرگداشت با تاکید بر اینکه عزت، حکمت و مصلحت را سردار سلیمانی با صبر، اقتدار و ذکاوت پیش چشم ملت و دولت‌ها قرار داد، گفت: باید کار‌های اثرگذار در شهرستان انجام شود و تبلیغات محیطی و طرح‌ها در این راستا اجرا شود.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود به برگزاری جلسه تخصصی در این راستا با هم افزایی و همکاری و اجماع برنامه تاکید کرد و افزود: برنامه‌ای جامع متنوع و فراگیر که همه عاشقان مشارکت کنند را باید مد نظر قرار داد و برنامه‌ها باید مناسب و در شأن اتفاقات دی ماه باشد.
همه در مقابل سردار شهید سلیمانی مدیون هستیم
امام جمعه شاهرود نیز در این نشست با بیان اینکه ۹ تا ۱۷ دی مناسبت‌های مختلفی داریم و دهه فاطمیه دوم نیز در این ایام قرار دارد، اظهار کرد: از این فرصت‌ها باید استفاده و ادارات و شهرداری فضاسازی شهرستان و ادارات را انجام دهند چرا که در مقابل ایثار این شهید همه مدیون هستیم.
حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی با اشاره به برگزاری برنامه ۹ دی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، افزود: جمعه دهم دی ستاد بازسازی عتبات عالیات و هفدهم دی هم مقاومت اسلامی در نمازجمعه مورد توجه و فضاسازی نمازجمعه انجام گردد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود و دبیر ستاد مقاومت اسلامی نیز با اشاره به هفته بصیرت و جهاد تبیین در راستای بزرگداشت مقاومت بر اجرای برنامه‌ای بزرگ جمعی تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار