فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد

کشف ۲۳ تن شیر فاقد مجوز بهداشتی در بهار

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۲۳ تن شیر فاقد مجوز بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۶۲۵۶
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳

سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار حین کنترل محور ورودی استان، به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۳ تن شیر فاقد مجوز که ارزش آن برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

*کشف بیش از ۲۸ تن نهاده‌های دامی قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه کامیون حامل بار خوراک دام از نوع  جو، مشکوک شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی خودرو مذکور متوقف و در بازرسی از آن، ۲۸ تن و ۱۰۰ کیلوگرم خوراک دام قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی از نوع جو  که از شهرستان‌های غربی بارگیری و قصد ورود به استان همدان را داشت، کشف شد.

نوری با اشاره به اینکه یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را حدود یک میلیارد  و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: مبارزه با پدیده قاچاق از مهمترین برنامه‌های پلیس در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها است.

*توقیف محموله گوشت مرغ خارج از شبکه توزیع در بهار

وی گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم و برخورد با متخلفان و سود جویان، کنترل محور‌های مواصلاتی شهرستان به منظور مقابله با ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

نوری افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان بهار حین گشت زنی و پایش خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه خودرو کامیونت مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۳ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ گرم فاقد مجوز حمل و خارج از شبکه توزیع در بازرسی از این خودرو در یک عملیات خبر داد و گفت: یک متهم در این رابطه تحویل مرجع قضائی شد.

وی با اشاره به اینکه بنا بر نظر کارشناسان ارزش این محموله، یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: از مردم درخواست می‌شود در صورت برخورد با موارد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*جمع آوری ۱۶ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهار

نوری گفت: همچنین در راستای مطالبات عمومی و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان، طرح جمع آوری و دستگیری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان بهار اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ۱۶ معتاد و خرده فروش مواد مخدر از مناطق آسیب‌زای شهرستان جمع‌آوری و ضمن کشف مقادیری انواع مواد مخدر، با هماهنگی مرجع قضائی برابر مقررات با آن‌ها برخورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در پایان از تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست: در برقراری نظم و امنیت اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه خرید، فروش و مصرف مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار