خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا:

امروز هیچ قدرتی قادر به متوقف کردن قطار انقلاب نیست

تبریز- فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا در آیین سالگرد شهادت سردار گلمحمدی، در جمع مردم میانه گفت: امروز هیچ قدرتی قادر به متوقف کردن قطار انقلاب نیست.
کد خبر: ۹۴۱۶۴۰۸
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جلیل بابازاده با بیان اینکه شهدای ما شهدایی آرمانی با اهدافی الهی هستند و جان خود را در راه ماندگاری اسلام و قرآن و انقلاب فدا کرده اند نه مادیات و خواسته های دنیوی، متذکر شد: انقلاب با تمامی تهدیدات، توطئه ها و جنگ تحمیلی و مشکلات عدیده دشمن همچنان می تازد چون اراده خدا بر پیروزی و ماندگاری آن است و در حالی که بسیاری از آنان که آرزوی نابودی انقلاب را در سر می پرواندند اکنون جسدشان زیر خروارها خاک پودر شده است، این انقلاب جشن ۴۳ سالگی خود را هم پشت سر گذاشته و هر روز بالنده تر می شود.
وی افزود: ما نوکر شهدا و خانواده های قهرمان و صبوری های زینب گونه آنانیم.
سردار بابازاده یاد کردن از شهید باکری را یاد کردن از تمام شهدا، یاد کردن از حاج قاسم را یاد کردن از همه شهدای مدافع حرم، و یاد کردن از امام را یاد کردن از همه فقها، علما و انقلابیون عنوان کرد و اظهار داشت: امروز بیشترین تاکید رهبر فرزانه انقلاب که فرهیخته ترین رهبر جهان است بر تداوم و استمرار راه شهدا متمرکز است و این نشان می دهد که جایگاه و نقش شهدا در ماندگاری اسلام و انقلاب تا چه میزان است.
فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا با اشاره به خدمات ده ها ساله و زحمات طاقت فرسای شهید علیرضا گلمحمدی در تفحص اجساد مطهر شهدا، یادآور شد: او خود را آواره بیابانها کرد و جانش را برای شاد کردن دل مادرانی فدا کرد که سالها منتظر آمدن استخوانی از شهیدشان بودند.
وی افزود: امثال شهید گلمحمدی سخت ترین شرایط را سالهای سال به جان خریده و خود را فدا می کنند تا با یافتن پیکر، استخوان یا پلاکی از شهید، مادری را دلشاد کنند و این ارزشهایی است که نظیری در دنیا ندارد.
آیین گرامیداشت سالگرد شهادت سردار علیرضا گلمحمدی با شرکت صدها نفر از مردم و مسئولین در گلزار شهدای شهرستان میانه برگزار شد.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار