جشن ولادت امام حسین در نمازخانه سپاه شهرستانی برگزار شد

سراوان / همزمان با ولادت امام حسین جشن ولادت در نمازخانه سپاه شهرستانی با حضور سبز پوشان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۹۶۸۸
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان همزمان با ولادت امام حسین در نمازخانه سپاه شهرستانی با حضور سبز پوشان جشنی برگزار شد .

در این جشن امام جمعه شهرستان سراوان گفت: حضرت اباعبداللّه الحسین علیه السلام در روز سوم شعبان سال چهارم هجری، در شهر مدینه چشم به جهان گشود. پدرش امیر مؤمنان علی علیه السلام و مادرش سرور زنان جهان، فاطمه زهرا علیهاالسلام است.

وی افزود: روز مبارک سوم شعبان المعظم را که روز طلیعه پاسدار و پاسداری از مکتب مترقی اسلام است به عموم هم میهنان و بخصوص پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض و بحق باید این روز معظم را روز پاسدار بنامیم.

حجت الاسلام مجتبی بامری ادامه داد: روز ولادت با سعادت بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام، پاسداری که هرچه داشت، در راه هدف اهداء کرد و اسلام عزیز را از پرتگاه انحراف و رژیم طاغوت بنی امیّه نجات داد. رژیم منحط بنی امیّه می رفت تا اسلام را رژیم طاغوتی و بنیانگذار اسلام را بر خلاف آنچه بوده معرفی کند، معاویه و فرزند ستمکارش به اسم خلیفه رسول اللّه با اسلام آن کرد که چنگیز با ایران و اساس مکتب وحی را تبدیل به رژیم شیطانی نمود.

این مسئول ادامه داد: اگر فداکاری پاسداران عظیم الشأن اسلام و شهادت جوانمردانه پاسداران و اصحاب فداکار او نبود، اسلام در خفقان رژیم بنی امیّه و رژیم ظالمانه آن وارونه معرفی می شد و زحمات نبی اکرمص و اصحاب فداکارش به هدر می رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار