یکی از رموز موفقیت در دوران دفاع مقدس معنویت و اطاعت پذیری رزمندگان بود

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: یکی از رموز موفقیت در دوران دفاع مقدس معنویت، اخلاص و اطاعت پذیری رزمندگان از ولی فقیه زمان امام خمینی (ره) بود.
کد خبر: ۹۴۲۷۱۲۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ براساس برنامه های اجرایی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در دیدار با رزمندگان، همزمان با ماه مبارک رمضان سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه با جمعی دیگر از مسئولان سپاه ناحیه با داوود کاروانیان، علی اکبر رستگار و اسماعیل فیض از رزمندگان ایثار و شهادت دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ ادهم در این دیدار یکی از رموز موفقیت در دوران دفاع مقدس را معنویت، اخلاص و اطاعت پذیری رزمندگان از ولی فقیه زمان امام خمینی (ره) عنوان کرد.

او افزود: امروز برماست که یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم و حماسه آفرینی ها و جانفشانی ها ی این بزرگمردان را نسل به نسل بالاخص به نسل جوان منتقل نماییم.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: ملت ایران باگذشت بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب همچنان به آرمان‌های اصلی خود وفادار است.

ادهم با بیان اینکه امروز امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی از برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان است اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی امروز می‌دانند که هرگونه اقدام علیه ما با پاسخی دندان‌شکن مواجه خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار