مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان خبر داد:

برگزاری ۱۵۰ برنامه عقیدتی سیاسی در سپاه قدس گیلان

برگزاری ۱۵۰ برنامه عقیدتی سیاسی در سپاه قدس گیلان
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان از برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه سپاه در هفته عقیدتی سیاسی خبر داد
کد خبر: ۹۴۳۰۸۲۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر خبرگزاری بسیج گیلان با بیان اینکه شهید استاد مرتضی مطهری حاصل عمر انقلاب اسلامی بوده است، اظهار کرد: شهید مطهری اگر بعد از مدت کوتاهی از پیروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسید ولی آنچنان در تاریخ انقلاب موثر و تاثیر گذار بودند که امام راحل(ره) ایشان را حاصل عمر انقلاب اسلامی معرفی کردند.
وی با اشاره به ویژگی‌های فردی و اجتماعی شهید مرتضی مطهری گفت: تشخیص درست و معرفی دقیق دین و اسلام یعنی قرآن و عطرت، اخلاص در کار، با خدا بودن، ایمانی دقیق، بنده‌ای راسخ بودن، آشنایی با نیازهای روز جامعه، آشنایی با خطرات دشمن از جمعه مهم‌‌ترین ویژگی‌های شهیو مطهری بوده است.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان یکی از مهمترین ویژگی شهید استاد مرتضی مطهری را پاسخ به شبهات جوانان دانست و افزود: شهید مرتصی مطهری نسل جوان را خوب شناخته و به شبهات نسل جدید به طور دقیق و بر اساس روایات پاسخ می‌داد.
محمدی با تاکید بر لزوم توجه به آشنایی نسب جوان با ویژگی‌های شهید مرتضی مطهری بیان کرد: اگر نسل جوان با ویژگی‌‌های مهم و ارزشمند شهید مطهری آشنا شوند آن وقت به انقلاب اسلامی بیش از گذشته افتخار کرده و استکبار دیگر جرات نفوذ به جمهوری اسلامی را نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه تبلیغ دین یکی از اهداف سپاه و بسیج در کشور است، تصریح کرد: پیوند دین و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هم گسستنی نمی‌باشد چون مسوولان سپاه و بسیج همواره  مبلغان دین می‌دانند و در راه تحقق این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند زیرا استکبار در تلاش نقش دین در جمهوری اسلامی را کم جلوه دهد.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان از برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه سپاه در هفته عقیدتی سیاسی خبر داد و افزود: در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه قدس گیلان ۱۵۱ برنامه عقیدتی در ۲۱ رده سپاه در سرتاسر گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج تجلیل از مبلغان و مربیان عقیده سیاسی، نشست‌های بصیرتی، دیدار با ائمه جمعه، زنگ سپاس دانش آموزی در مدارس، غباررویی مزار شهدا، برگزاری نمایشگاه کتاب در سرتاسر استان گیلان، توزیع بسته‌های معیشتی، تبیین اندیشه‌های شهید مطهری از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه قدس گیلان است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار