عملیات اجرایی۷ مجتمع آبرسانی سیستان و بلوچستان در طرح جهاد آبرسانی آغاز شد

در قالب طرح جهاد آبرسانی، با محوریت محرومیت‌زدایی، عملیات اجرایی هفت مجتمع آبرسانی جهت بهره‌مندی جمعیتی قریب به 140 هزار نفر از آب پایدار به زودی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۰۸۳۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،  ششمین جلسه استانی شورای جهاد آبرسانی، با حضور "حسین مدرس خیابانی" استاندار سیستان و بلوچستان، "سردار محمد کرمی" فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه،  "سردار احمد شفاهی" فرمانده سپاه سلمان استان، "علیرضا قاسمی" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و تعدادی از مدیران استانی برگزار شد.

علیرضاقاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان ضمن ارائه گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای آبرسانی به هزار و ۷۵۱ روستا، در این نشست بیان کرد: در ادامه اجرای پروژه‌های آبرسانی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان، با تجهیز کارگاه انجام شده به زودی عملیات اجرایی ۷ مجتمع آبرسانی جهت بهره‌مندی جمعیتی قریب به 140 هزار نفر از آب پایدار در این استان آغاز خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر تهیه نقشه و جزئیات اجرایی طرح برای ۳۹۴ روستای تحت پوشش، پیش‌بینی می‌شود تا خرداد ماه، همزمان با اجرای طرح جزئیات آبرسانی به ۵۰۰ روستا تکمیل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان اضافه کرد: با حمایت استاندار و توان اجرایی بالای نیروی زمینی سپاه قدس عملیات اجرایی این طرح در کلیه شهرستان‌ها آغاز خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار