خبرهای داغ:
رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ گردان کوثر ناحیه بسیج امام حسن با نام سردار شهید سید محمد حجازی و با رمز یا علی ابن ابی طالب در قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۶۶۵۲
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج- فرمانده گردان کوثر هدف از اجرای این رزمایش را آمادگی بیشتر گردان کوثر برای امداد ونجات و مردم یاری وتمرین نیروهای عمل کننده در اقدام به انجام وظایف واهداف از پیش تعیین شده اعلام نمود.

ایشان افزود: بنابر اهداف رزمایش حضور نیروهای گردان امداد در منطقه بحران و آسیب دیده موجب دلگرمی شهروندان آسیب دیده گردید و نیروهای امداد و نجات عمل کننده با انجام کمک های اولیه، مصدومین را به بیمارستان صحرایی انتقال دادند.

وی ادامه داد: تمرین اطفاء حریق،حفظ امنیت و اموال مردم،دلجویی از آوارگان واطفال بی سرپرست ومفقودین از دیگر ماموریت های گردان امداد و نجات کوثر است که در این رزمایش سطح توانمندی اعضای گردان در این زمینه افزایش پیدا کرد.

لازم به ذکر است رزمایش گردان خواهران کوثر با حضور ۳ گروهان از بسیجیان حوزه نرجس سلام الله و همراهی ارزشمند خانم  مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه امام حسن (ع) و فرمانده حوزه حضرت نرجس (س) در ناحیه امام حسن (ع) برگزار گردید.

انتهای خبر

ارسال نظرات