نمایشگاه دستاوردهای علمی نخبگان بسیجی در ایلام

بسیجیان پایگاه علمی حضرت عباس (ع)شهرستان ایلام دستاوردهای علمی خود را در معرض نمایش قرار دادند.
کد خبر: ۹۴۴۷۲۹۶
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،نمایشگاه دستاوردهای علمی نخبگان بسیجی در ایلام برپا شد.

در این نمایشگاه بیش از ۳۰ نفر از بانوان بسیجی پایگاه علمی حضرت عباس (ع) شهر ایلام جدیدترین اختراعات و پژوهش های علمی خود را در معرض نمایش قرار دادند.

محمود علی پور مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان ایلام در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری اظهار کرد: بیش از ۲۵۰۰ نخبه بسیجی در حوزه های مختلف علمی در پایگاههای علمی سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان ایلام سازماندهی شده اند.

وی افزود: تعداد قریب به ۲۰ پایگاه علمی در سطح استان فعال بوده و سازماندهی نخبگان علمی جهت بهره مندی حداکثری از حمایت های مادی و معنوی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام اذعان کرد: ۴ مرکز رشد و فناوری در استان آماده ارائه خدمات مالی، معنوی و آزمایشگاهی به مخترعان و پژوهشگران است و امیداوریم با استفاده زا ظرفیتهای استان روند حمایت از نخبگان و تحقق منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) تسهیل شود.

وی در پایان اظهارات خود با دعوت از مخترعان و پژوهشگران استان جهت عضویت در پایگاههای علمی بسیج و بهره مندی از امکانات و ظرفیت های بسیج تصریح کرد: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام آماده همکاری و تعامل با دستگاههای دولتی و خصوصی در راستای تحقق اهداف متعالی نخبگان بوده و در جهت حمایت از این قشر فعال و پویای جامعه و تجاری سازی محصولات نخبگان استان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

خبرنگار : فرشته نیازی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار