کارکنان دولت باید در ایجاد دولت اسلامی بیستر تلاش کنند

سرهنگ نکوئی گفت: فرهنگ شهادت طلبانه همچون امام حسین(ع) ما را تا امروز برای رسیدن به افق تمدن اسلامی پایدار کرده است.
کد خبر: ۹۴۵۴۳۳۶
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳

سرهنگ پاسدار حسن نکوئی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، روز کارمند را به فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در ادارات و بسیجیان تبریک گفت.

وی در ادامه تصریح کرد: روز کارمند یادآور ارزش نهادن به مجاهدت قشر عظیمی از جامعه و انسانهای شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند است.

وی شناخت کارمندان را بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ سالم ادارات دانست و گفت: این یکی از نکات کلیدی است که رشد و بهره وری ادارات را تعیین می کند و هفته دولت فرصت مناسبی جهت ارائه خدمات ارزشمند دستگاههای اجرایی استان به مردمی است که شایسته بهترین خدمت هستند.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: نقش بسیج ادارات در کمک به تحقق دولت اسلامی یعنی بسیجی وار در حل مشکلات کشور گام برداریم .

وی اذعان داشت: بسیار شایسته و نیکو است اگر کارمندان رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر را سر لوحه کارهای خود در ادارات قرار دهند.

سرهنگ پاسدار حسن نیکوئی بابیان اینکه کارکنان دولت باید در ایجاد دولت اسلامی بیستر تلاش کنند، تصریح کرد: فرهنگ شهادت طلبانه همچون امام حسین(ع) ما را تا امروز برای رسیدن به افق تمدن اسلامی پایدار کرده است.

گفتنی است در این مراسم از ۳۱ نفراز مدیران کل و فرمانده پایگاه و ۱۱ نفر از خانواده شهید تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار