خبرهای داغ:
فرماندار فردوس:

تکمیل و تجهیز مرکز دندانپزشکی کودکان امام علی( ع)با همت گروه های جهادی در فردوس

فرماندار فردوس گفت: در ۴۵روز گذشته بسیاری از بخش‌های ساختمان مرکز دندانپزشکی کودکان امام علی (ع) هنوز تکمیل نشده بود، ولی با همت گروه‌های جهادی و بواسطه برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران علاوه بر تکمیل بنا و تجهیزات، خدمات بهداشتی و درمانی به همشهریان ارائه شده که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.
کد خبر: ۹۴۵۶۰۲۱
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  تقدیر از خدمات ارزنده پزشکان گروه جهادی امام حسین با حضور فرماندار، امام جمعه فردوس، رئیس شورای اسلامی شهر فردوس و سرپرست شبکه بهداشت و درمان صورت‌گرفت.

 فرماندار فردوس در جمع پزشکان و دندانپزشکان گروه جهادی امام حسین که به واسطه اجلاسیه ملی جهادگران در شهرستان فردوس حضور پیدا کرده بودند گفت: ظرفیت کار‌های جهادی بسیار بالا بوده و باید حداکثر استفاده را از این ظرفیت داشته باشیم.

مهدی روشن افزود: مردم در حوزه بهداشت و درمان نیاز‌های فراوانی دارند و بخوبی قدر خدمات پزشکی را می‌دانند.

وی ادامه داد: رضایتی که از ارائه خدمت به مردم حاصل می‌شود بسیار لذت بخش بوده و در نزد خداوند متعال نیز جایگاه ویژه‌ای دارد.

فرماندار فردوس اظهار نمود: در ۴۵روز گذشته بسیاری از بخش‌های ساختمان مرکز دندانپزشکی کودکان امام علی (ع) هنوز تکمیل نشده بود، ولی با همت گروه‌های جهادی و بواسطه برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران علاوه بر تکمیل بنا و تجهیزات، خدمات بهداشتی و درمانی به همشهریان ارائه شده که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

لازم به ذکر است سه تیم جهادی از داخل و خارج استان با ظرفیت ۵۰نفر فوق تخصص، پزشک عمومی و دندان پزشک و دستیار به بیش از ۱۰۰۰بیمار در سراسر شهرستان مستقر و به شهر‌های همجوار بشرویه و سرایان نیز خدمات پزشکی و درمانی ارائه نمودند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار