خبرهای داغ:

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان شرقی : دفاع از زنان بهانه دشمن در فتنه اخیر بود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان شرقی :
دفاع از زنان بهانه دشمن در فتنه اخیر بود
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان شرقی با بیان اینکه دفاع از زنان بهانه دشمن در فتنه اخیر بود، گفت: هرگز بانوان ایرانی اجازه تعرض به مقدساتشان را نخواهند داد.
کد خبر: ۹۴۶۰۹۳۵
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج- تبریز- منصوره کیانی در گفت و گو با خبرگزاری طنین یاس از آذربایجان شرقی، افزود: با توجه به اینکه بانوان نقش مهمی در مواجهه با این فتنه داشتند.
وی اضافه کرد: بانوان ما با هوشیاری و حضور فعال در صحنه های دفاع از نظام، مراسم تشیع شهدای امنیت و تجمعات امت رسول الله به همراه فرزندانشان ثابت کردند که حجاب و ولایت و انقلاب خط قرمز آن هاست.

کیانی اظهارداشت: کم رنگ کردن موفقیت های ایران، تحت الشعاع قرار دادن حرکت عظیم اربعین حسینی و ایجاد تفرقه بین مردم ایران از اهداف شوم دشمنان در این فتنه بود.
وی آگاهی بخشی نسل جوان و نوجوان در خصوص پیشرفت های جمهوری اسلامی، تقویت هویت دینی و ملی نسل آینده این کشور و پیگیری جدی مطالبات مردم توسط مسئولان را در پیشگیری از فتنه ها مهم خواند.
کیانی خاطرنشان کرد: بانوان بسیجی با توجه به حضور گسترده ای که در عرصه های مختلف اجتماعی دارند می توانند نقش موثری در روشنگری آحاد جامعه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار