مسلمانان جهان به دنبال وحدت هستند

بندانی گفت: دشمنی‌ها از صدر اسلام بوده و هست و این ما هستیم که با جهاد تبیین می‌توانیم به نسل‌های آینده که همان دخترانمان هستند بگوییم که این انقلاب از کجا به کجا رسیده‌ است.
کد خبر: ۹۴۶۲۱۴۳
|
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

مرضیه نژاد بندانی، مدیر سازمان بسیج جامعه زنان ناحیه ویژه سپاه زاهدان درگفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با بیان اینکه مسلمانان جهان به دنبال وحدت هستند و خواهند بود، اظهار داشت: این وحدت و انسجام را باید در هر کجا که هستیم و در هر شرایطی که هستیم حفظ کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: دختران و زنان زاهدانی تجمع کردند تا با وحدت و یکپارچگی که دارند در هفته وحدت اعلام کنند، تا پای جان از حجاب و عفاف بانوی مسلمان ایرانی دفاع می کنند و با در کنار هم بودن اهل تشیع و اهل تسنن این اتحاد و همبستگی را اعلام کنند که دختران فارس و بلوچ در زاهدان کنار هم تا آخرین قطره خون پای دفاع از آرمانهای انقلاب هستند.

وی با تاکید براین نکته که، همه ما در قبال ائمه اطهار(ع ) و مقام معظم رهبری(حفظه الله ) و انقلاب و کشورمان مسئول هستیم، گفت: این مراسم یک جشن بزرگ برای اعلام وحدت و همبستگی و حمایت از عفاف و حجاب است.

نژادبندانی خاطرنشان کرد: وحدت و نشاط بین اقشار مختلف بانوانی که احساس تکلیف کردن و در این اجتماع حضور داشتند و دفاع از چادر، حجاب و عفت را امروز به نمایش گذاشتند،نشانه احساس مسئولیتی است که در حفظ کیان اسلامی تبلور یافته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه انسان هر چقدر برای دین و اعتلای کشورش گام بردارد ارزشمند است، گفت: دشمنی‌ها از صدر اسلام بوده و هست و این ما هستیم که با جهاد تبیین می‌توانیم به نسل‌های آینده که همان دخترانمان هستند بگوییم که این انقلاب از کجا به کجا رسیده‌ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار