معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان:

همواره باعنایت خداوندو هوشیاری و بصیرت مردم ایران، دشمن با شکست مواجه شده است

فقیری گفت: دشمن تمام سعی و تلاش، تجهیزات و امکانات خود را به میدان آورد تابتواندبه انقلاب آسیب بزند، در این امر از هیچ عملی کوتاهی نکردند به حمدالله باعنایت خداوند و هوشیاری و بصیرت مردم ایران اسلامی با شکست مواجه شده است.
کد خبر: ۹۴۶۶۹۱۴
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، ، نشست جهاد تبیین با موضوع مسائل روز جامعه با حضور سردار فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان ، سرهنگ نکویی مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان ، سردار باغبانی عضو هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان ، مدیرعامل ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت ، معاونین و جمعی از پرسنل ، امدادگران و اعضای جوان در سالن آیت الله غیوری جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

سردار فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با سرنگونی رژیم منحوس پهلوی، اختیارات از آمریکا و ایادی استکبار گرفته شد، دشمن تمام سعی و تلاش خود و همچنین تجهیزات و امکانات خود را به میدان آوردند تا بتوانند به این انقلاب آسیب بزنند، و در این امر از هیچ عملی کوتاهی نکردند ولی به حمدالله همواره باعنایت خداوند و هوشیاری و بصیرت مردم فهیم ایران اسلامی با شکست مواجه شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به مشکلات جامعه تصریح کرد: مشکلاتی که هم اکنون در جامعه با آن روبرو هستیم در دولایه طبقه بندی شده است، اول؛ لایه طبیعی مشکلات است که برخواسته از نارضایتی مردم است و طبیعتا در هر صنفی مشکلاتی وجود دارد و باید به آن رسیدگی شود.

سردار فقیری لایه دوم؛ را لایه غیرطبیعی مشکلات دانست که برخاسته از دشمنی دیرینه آمریکا و ایادی آن با مردم ایران و انقلاب است .

وی با بیان اینکه مقابله صحیح با این مشکلات آگاهی و بصیرت مردم را می طلبد گفت: باید مردم ما هوشیارتر از همیشه این توطئه های شوم دشمن را نابود و نقش برآب کنند و قطعا در این فتنه ها بار دیگر روسیاهی و ناکامی عاید بدخواهان این انقلاب و مردم خواهد شد.

این مسئول با اشاره به وحدت به عنوان یکی از مهمترین عوامل پیروزی در همه مقاطع تاریخی بر اتحاد و همبستگی بیش از پیش مردم در این بحرانها تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار