مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گفت: در شبکه تقویتی صالحین از سطح کانون‌ها به سمت مدرسه رفتیم تا در جهت اجرایی شدن سند تحول در مدارس، گام برداشته شود.
کد خبر: ۹۴۶۷۷۸۸
|
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

ارتقای شبکه صالحین از کانون‌ها به مدارس/ ۸۵۰ هزار معلم فعال در شبکه داریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، علی صابر ماهانی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان صبح امروز در نشست تخصصی ارکان شبکه تقویتی صالحین بسیجیان فرهنگیان، با بیان اینکه ملت ما همیشه بسیار خوب در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حاضر بوده اند، اظهار کرد: امیدواریم که عنایت خداوند روز به روز برای نظام اسلامی بیشتر شود. در مسیر چهل و سه ساله انقلاب اسلامی ما، اسلام، بینی ابر قدرت‌ها را به خاک مالیده است.

صابرماهانی معلمان را میدان‌دار جنگ شناختی خواند و افزود: در شبکه تقویتی صالحین از سطح کانون‌ها به سمت مدرسه رفتیم تا در جهت اجرایی‌شدن سند تحول در مدارس، گام برداشته شود.

وی مطرح کرد: قریب به ۸۵۰ هزار معلم فعال در این شبکه داریم و احساس می‌کنیم هیچ امری غیر از آگاهی دادن، نمی‌تواند ما را کمک کند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر اجرایی شدن سند تحول بنیادی آموزش و پرورش است و اجرایی شدن این سند، برای پیشبرد آموزش و پرورش بسیار مهم است.

صابری ماهانی با بیان اینکه اگر بخواهیم آموزش و پرورش ما به مسیر درستی برود، باید ورودی‌های خود به مدارس را تنظیم کنیم تصریح کرد: حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار نفر خارج از دانشگاه فرهنگیان وارد آموزش پرورش شده اند. وی تاکید کرد: اگر بتوانیم ورودی دانشگاه فرهنگیان را ارتقا بدهیم، زمینه برای کارکرد مناسب دانشگاه فراهم خواهد شد. 

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات