گفت‌وگوی خبرگزاری بسیج با فرمانده پایگاه بسیج مسجد جامع آستار؛

از اعزام گروه‌های جهادی برای حل مشکل آبرسانی تا خدمات پزشکی رایگان

فرمانده پایگاه بسیج شهید نقیب‌زاده مسجد جامع شهرستان مرزی بندر آستارا، گوشه‌ای از خدمات این پایگاه را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۴۷۰۵۲۶
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

آب رسانی به روستا‌های صعب العبور آستارا/ جشنواره اسوه، ویترین نمایش گوشه‌ای از دستاورد‌های بسیج است

محمد آذری فرمانده پایگاه بسیج شهید نقیب‌زاده مسجد جامع شهرستان مرزی بندر آستارا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، اظهار کرد: پایگاه بسیج شهید نقیب‌زاده در عرصه‌های مختلف اجتماعی و خدمت‌رسانی از طریق همکاری با نهاد‌های دولتی، اقدامات خوبی انجام داده است. وی افزود: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم آستارا و حل مشکل آب‌رسانی مناطق محروم، از برنامه‌های ثابت قرارگاه ما است. 

آذری در این باره گفت: روستای محروم «شونده‌کش» از توابع بخش «کانرود» از جمله روستا‌های محروم آستارا است که آبرسانی به این محل را انجام دادیم. یک چاه عمیق در این منطقه با همت بسیجیان عزیز در گروه جهادی این پایگاه در این روستای محروم زده شد و با ایجاد یک گالن هزار لیتری در بالای این چاه، در هر ۱٠٠متر، یک شیر آب آشامیدنی تعبیه شد.

وی از اجرای طرح ویزیت و خدمات پزشکی رایگان توسط جهادگران سلامت این پایگاه خبر داد و اضافه کرد: از محل خیرین، هزینه نسخه‌های پزشکی مراجعین پرداخت شد.

فرمانده پایگاه بسیج شهید نقیب‌زاده مسجد جامع شهرستان مرزی بندر آستارا اظهار کرد: انتظار داریم نگاه و حمایت ویژه در ابعاد مختلف به پایگاه‌های بسیج انجام شود تا دامنه خدمت‌رسانی آن‌ها افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار