خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تاکید کرد؛

کم کاری در حوزه تبیین در مدارس و دانشگاه‌ها/نباید اجازه بدهیم دشمن فضای تبلیغی را از ما بگیرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت:نباید اجازه بدهیم دشمن به دروغ برای مردم ما روایت کند، باید برای تبیین دستاوردهای انقلاب در همه حوزه‌ها ، جهاد تبیین صورت بگیرد.
کد خبر: ۹۴۷۷۵۵۳
|
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان؛ درجلسه هم اندیشی که به همت امورروحانیون نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با موضوع جهاد تبیین، برگزار شد، حجت‌الاسلام علی درویشی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان ضمن بیان مطالبی پیرامون موضوع جهاد تبیین و ارائه راهکارهای عملی برای پیاده سازی این امر، از وظایف اصلی روحانیون شاغل در سپاه به عنوان یک نهاد موثر در خط نظام و انقلاب یاد کرد.

کم کاری در حوزه تبیین در مدارس و دانشگاه‌ها/نباید اجازه بدهیم دشمن فضای تبلیغی را از ما بگیرد

وی درجمع مسئولین نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: حوزه نمایندگی ولی فقیه می تواند نقش موثری در جهت شناسایی آسیب ها داشته باشد.

حجت‌الاسلام علی درویشی در ادامه اظهار داشت: نباید اجازه بدهیم دشمن فضای تبلیغی را از ما بگیرد و به دروغ برای مردم ما روایت کند، بنابراین باید برای تبیین دستاوردهای انقلاب در همه حوزه‌ها جهاد تبیین صورت بگیرد.

مسؤل نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با بیان اینکه در حوزه تبیین در مدارس و دانشگاه‌ها کم کاری شده است، تصریح کرد: امروزه همه در زمینه جهاد تبیین مسؤولیت داریم و نباید در این زمینه کوتاهی کنیم

وی در ادامه افزود : در حوزه امید آفرینی باید تلاشمان را دو چندان کنیم، ضمن اینکه دشمن می‌خواهد در بین مردم تردید و نا امیدی ایجاد کند.

گفتنی است، در ادامه جلسه سایر روحانیون نمایندگی ولی فقیه نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون اجرایی نمودن این بیانیه اعلام کردند، و در پایان ضمن استقبال مسولین نمایندگی ولی فقیه مقرر شد، این جلسات به طور مستمر برگزار گردد.

ارسال نظرات