معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان:

عشق و علاقه شهید سلیمانی نسبت به رهبری و ولایت بی نهایت چشمگیر بود

سرهنگ میر گفت: فتنه انگیزی و اختلاف افکنی قومیتی و جنسیتی از نقشه های اصلی دشمنان برای ضربه زدن به این نظام است و لازم است خواص جامعه و کسانی که پایگاه اجتماعی و تریبون در بین مردم دارند ، با آگاهی از حربه های معاندین ، علیه آنها موضع گیری نمایند .
کد خبر: ۹۴۸۰۳۱۹
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، با همکاری و مساعدت همکاران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج شهید میرحسینی آبفای استان، دومین نشست روشنگری و بصیرت افزایی( جهاد تبیین ) با موضوع یوم الله ۹ دی( روز بصیرت) و سومین سالگرد شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی، با سخنرانی معاون سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان، در نمازخانه ستاد مرکزی، با حضور پرشور همکاران، معاونین و مسئولین شرکت آبفای استان و همچنین مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان سرهنگ پاسدار حسن نکویی برگزار شد .

سرهنگ پاسدار یاسر میر، معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان در این نشست روشنگری گفت: حماسه نهم دیماه نماد بزرگی از حضور با بصیرت ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران در برابر توطئه های دشمنان ایران اسلامی بود .

وی افزود: مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان درحرکتی خودجوش و میلیونی به خیابانها ریختند و حماسه ۹ دی ماه را خلق نمودند .

سرهنگ میر با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران، فراتر از تصور دشمنان این نظام است، بیان کرد: فتنه انگیزی و اختلاف افکنی قومیتی و جنسیتی از نقشه های اصلی دشمنان برای ضربه زدن به این نظام است و لازم است خواص جامعه و کسانی که پایگاه اجتماعی و تریبون در بین مردم دارند ، با آگاهی از حربه های معاندین ، علیه آنها موضع گیری نمایند .

این مسئول در پایان از نقش بسزای شهید حاج قاسم سلیمانی در محور مقاومت و نابودی داعشیان عنوان و بیان کرد:  عزت و مقام بالای این شهید در مراسم تشییع پیکر پاکش برای همه ثابت شد . عشق و علاقه ی او نسبت به رهبری و ولایت بی نهایت چشمگیر بود .

وی از همکاران بسیجی و دست اندرکاران برگزاری نشست روشنگری ( جهاد تبیین ) در شرکت آبفای استان تقدیر و تشکر نمودند و اشاره ایی هم به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری به جهت برگزاری سلسله نشستهای روشنگری داشتند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار