امام جمعه کنارک:

شهید قاسم سلیمانی نماد ایران و هویت اسلامی است

حجت الاسلام نظر بامری پرچمدار و علمدار نا‌کارآمد سازی نظام سلطه جهانی است، گفت: سردار سلیمانی، مظهر اقتدار ملی و انقلابی است و به نماد هویت اسلامی و ایرانی ما تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۴۸۰۹۶۸
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، حجت الاسلام نظر بامری،امام جمعه کنارک در مراسم محفل انس با قرآن کریم ضمن تسلیت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: انقلاب اسلامی ما انقلابی فاطمی بود و شهدای گرانقدر و به خصوص شهید سلیمانی نیز با حضرت زهرا (س) انس ویژه ای داشت و مثل ایشان به عهد با ولایت تا لحظه آخر عمر وفادار بود.

وی با بیان اینکه پس از شهادت، حاج قاسم به محور وحدت و مقاومت تبدیل شد، افزود: این محوریت همچنان ادامه دارد و شهادت حاج قاسم سندی برای حقانیت او و حجتی برای زنده بودن انقلاب اسلامی است.

امام جمعه کنارک با بیان اینکه سردار سلیمانی اکنون به الگو و مدلی برای مردم آزاده در همه نقاط دنیا تبدیل شده است، تصریح کرد: حاج قاسم نماد ایران و هویت اسلامی و ارزشی ماست و هیچ وقت از یاد تمامی مردم این مملکت نخواهد رفت.

وی گفت: یکی از افرادی که برای رسیدن به امام زمان (عج) تلاش و در بیابان‌ها در راه خدا جهاد می‌کردند، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بود.

امام جمعه شهرستان کنارک خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در عراق، سوریه، لبنان، افغانستان به دنبال جهاد در راه خدا و شهادت بود که برای رسیدن به آن تلاش بسیار کرد و به معنای واقعی برای شهادت بی قراری می‌کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار