به همت حوزه شهید رجایی انجام شد؛

بر پایی ایستگاه انقلاب به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در قم

حوزه پنج شهید رجایی چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به خاک میهن را با بر پایی ایستگاه انقلاب ، پخش سرودهای انقلابی و کمک رسانی به مردم شروع کردند.
کد خبر: ۹۴۹۰۰۲۰
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با فرا رسیدن سالروز چهل و چهارمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران،در اولین روز ها از دهه مبارک فجر،ایستگاه انقلاب در فلکه شهید دستغیب برپا شد.ایستگاه انقلاب به مناسبت ایام الله دهه فجر ، به همت بسیجیان حوزه پنج شهید رجایی«ره»با همکاری پایگاه های برادر و خواهر تابع حوزه شهید رجایی به منظور گرامی داشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به خاک میهن و تجدید خاطرات دوران انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل جدید برپاگردید و در کنار طنین دلنشین سرودهای انقلابی با شیرینی و چایی از مراجعین ودیگر هموطنان پذیرایی بعمل آمد.

گفتنی است که ایستگاه انقلاب با غرفه چه بودیم و چه شدیم، غرفه کودک و نوجوان، غرفه پذیرایی وغرفه خدمات درمانی نسبت به خدمت رسانی هر شب از ساعت ۱۹ تا ۲۳ در زنبیل آباد نبش فلکه دستغیب فعالیت دارد.

بر پایی ایستگاه انقلاب به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در قم

بر پایی ایستگاه انقلاب به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در قمبر پایی ایستگاه انقلاب به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در قمبر پایی ایستگاه انقلاب به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در قم

انتهای پیام :س/یوسفی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار