قائم مقام دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛

تشریح برنامه‌های هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان/بیش از ۵ هزار مقاله به جشنواره ارسال شده است

علی خاکی با بیان اینکه بیش از ۵ هزار مقاله به هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان ارسال شده است، گفت: امسال تدبیری اندیشیده ایم که کار‌های راه یافته به جشنواره از سطح علمی بالاتری برخوردار باشند.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۶۷
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

تشریح برنامه‌های هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان/بیش از ۵ هزار مقاله به جشنواره ارسال شده است
علی خاکی قائم مقام دانشگاه فرهنگیان و دبیر هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص برگزاری این جشنواره طی سخنانی اظهار داشت: بیشتر مباحث ما در جشنواره‌های قبلی حول محور وظایف آموزش و پرورش بود. مثلا در زمان کرونا بیشتر مباحث جشنواره ما مربوط به چگونگی برخورد و رفتار متقابل با کرونا در مدارس بود.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی کیفیت آموزش و مدارس را در خور شرایط مختلف دنبال می‌کنیم، ادامه داد: امسال هم مثل سنوات پیشین بیش از ۵۰۰۰ مقاله را در جشنواره داریم.

قائم مقام دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: امسال تدبیری اندیشیده ایم که کار‌های راه یافته به جشنواره از سطح علمی بالاتری برخوردار باشند. از اعضای هیئت علمی در داوری این سری از جشنواره یاری گرفته ایم و بیش از هزار نفر جهت داوری این جشنواره فعالیت دارند.

خاکی سطح مقالات ارسالی به هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان را در سطح علمی هم ردهی مقالات علمی بین المللی دانست و گفت: قریب به ۳۰۰ مقاله برگزیده در این جشنواره خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: طبق همه‌ی مقالات ارسالی فراتحلیل آماده خواهیم کرد تلاش ما این است که از نکات مطرح شده در این مقالات در بالا بردن سطح آموزش و پرورش استفاده کنیم.

ارسال نظرات