خبرهای داغ:
مسئول اردویی گردشگری سپاه آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:
تبریز- مسئول اردویی گردشگری سپاه آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۷۵ هزار نفر روز مردم استان از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند، گفت: از این تعداد ۱۰هزار نفر دانش آموز، ۲۱هزار نفر دانشجو و ۵۱هزار و ۵۰۴ نفر از اقشار دیگر بودند.
کد خبر: ۹۴۹۹۵۰۲
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۲

عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: امسال ۱۴۲۴۱ نفر در قالب کاروان راهیان نور از استان با ۴۰۰ دستگاه اتوبوس و خودروهای شخصی به این مناطق اعزام شدند.

وی ادامه داد: در هر اتوبوس یک نفر به عنوان راوی و یک نفر به عنوان روحانی حضور داشتند که علاوه بر حضور آن ها برای اجرای برنانه های فرهنگی و معنوی، بسته های فرهنگی نیز در طول زمان اردو برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده بود.

عبدالهی اردوگاه دزفول، اردوگاه شعبد کمال کند خرم آباد و اردوگاه شهید مهدی باکری را از جمله محل اسکان کاروان ها برشمرد.

وی اضافه کرد: با لطف خدا و مساعدت استانداری و شهردای محل جدید اسکان خواهران نیز امسال به بهره برداری رسید و توانستیم با همه ظرفیت به زائرین خدمات ارائه کنیم.

عبدالهی یادمان های های فکه، طلائیه، شلمچه، دهلاویه، هویزه، علقمه، نهر خین  و .. را از جمله مناطق مورد بازدید زائران نام برد و گفت: در مسیر برگشت نیز همه کاروان ها طبق هماهنگی حرم حضرت معصومه(س) را زیارت کردند.

مسئول اردویی گردشگری سپاه عاشورا استقبال مردم را از کاروان های راهیان نور با وجود برگزاری آن ها در ماه اسفند چشمگیر خواند و افزود: ۳۰۰ خادم شهدا نیز در طول برگزاری این اردوها از استان در یادمان ها و اردوگاه ها برای ارائه خدمات به مردم حضور داشتند.

عبدالهی با بیان اینکه آغاز سال ۱۴۰۱ و پایان آن همراه با برگزاری اردوهای راهیان نور بود، اظهار کرد: برای معنویت بخشی بیشتر به این اردوها محل حرکت کاروان ها نیز از گلزار شهدای هر شهر بود.

وی در پایان از علاقه مندان و افراد اهل قلم و هنر برای شرکت در جشنواره ره آورد سرزمین نور دعوت کرد که آثار خود را  به سازمان ارسال کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها