خبرهای داغ:

رییس جمهور به کاروان های راهیان نور پیوست

رییس جمهور کشورمان ظهر امروز با حضور در یادمان شهدای غواص _ علقمه به جمع کاروان های راهیان نور پیوست.
کد خبر: ۹۴۹۹۹۴۰
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در  آبادان؛ آیت الله رئیسی پس از سخنرانی در آیین افتتاح پتروپالایشگاه آبادان به یادمان شهدای غواص _ علقمه رفت و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والا مقام ایران اسلامی با زائران گفتگو و دیدار کرد. 

 

وی نماز ظهر را در جمع کاروان های راهیان نور در میعادگاه شهدای غواص _ علقمه اقامه کرد. 

 

رئیس جمهور در جمع زائران گفت: فضای یادمان‌های راهیان نور محل مناسبی برای تلنگر به همه ما به ویژه مسئولان است، محیطی که شهدا در آن آسمانی شدند و حالِ آن قابل بیان نیست.

آیت الله رییسی افزود: روایت آنچه بر شهدا و رزمندگان گذشت اکنون می‌تواند به ما یادآور شود که جای جای خوزستان محل شجاعت و ایثار آنهاست و دانشگاه ما بداند که امنیت و آسایش و علم و دانش از آن شهداست. 

وی خاطر نشان کرد: مسئولان پشت میزهایشان بدانند که هر چه داریم از شهداست پس تلاش کنند گره از کار و مشکلات مردم باز کنند و در راستای شادی آن‌ها بکوشند.  

 

ابراهیم رییسی این را هم گفت که: یادمان‌های شهدا یادگار رزمندگان و حماسه سازی هاست و باید حفظ شود. مردم ما ترجیح می دهند که به چنین فضا‌های مقدسی در ایام نوروز و سال نو وارد شوند و این مایه افتخار ماست.

وی افزود: راهیان نور حرکت عظیمی ست که جوانان ما در آن شرکت می کنند و من اعتقاد دارم حرکت راهیانِ پیشرفت لازم است تکرار شود و تداوم داشته باشد که جوانان بدانند چه پیشرفت‌هایی در کشور حاصل شده است.

 

رییس جمهور کشورمان از طریق فرودگاه آیت الله جمی صبح امروز برای افتتاح طرح گسترش و تثبیت پالایشگاه نفت آبادان وارد این شهر شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار