خبرهای داغ:

آیین رونمایی از کتاب شهدایی به نگارش خواهر بسیجی، سرکار خانم صبورا رضوانی برگزارشد.

کد خبر: ۹۵۰۲۰۴۰
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-آیین رونمایی از کتاب شهدایی به نگارش خواهر بسیجی، سرکار خانم صبورا رضوانی برگزارشد.
همزمان با روز شهدا ، آیین رونمایی از کتاب "سکوت، سلام تو را میشناسم" برگزار شد.
این مراسم با حضور جواد اصلانی فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین خطیبی امام جمعه کلارآباد،سردار رستمیان، بسیج جامعه زنان شهرستان عباس‌آباد، خانم رضوانی نویسنده کتاب، بخشداران، مدیران و روسای دستگاه های اجرایی و همچنین مادر شهیدان زروردی برگزار گردید.
نویسنده و ناشر کتاب در خصوص انگیزه نگارش بیان داشتند یک خط از کتاب من برای جوان امروزی تلنگری باشد و کتاب من صدایی برای امربه معروف شود.
در ادامه فرماندار شهرستان ضمن تقدیر از نویسنده کتاب بیان کردند: این کتابی ارزشمند است که توسط یکی از خواهران عزیز ما به نگارش درآمده و تدوین شده است، حوزه دفاع مقدس ما مثل یک مشعل است که راه را برای همگان روشن خواهد کرد و همچنین ذخیره ارزشمندی برای مردم و نسل جوان عزیز ما به حساب می‌آید،امروز نیاز به این داریم که نسل جوان بداند در دوران دفاع مقدس چه گذشت.

وی ادامه داد: اگر پای درد و دل رزمندگان بنشینیم یا وصایای شهدای گرانقدر را مطالعه کنیم میتوانیم کتابهای بسیار با ارزشی را به نگارش و تحریر درآوریم، همه ملت ها و کشورها می توانند ازما در عرصه مقاومت، ایثارگری، نحوه مدیریت و رهبری دوران جنگ، رزمندگان و شهدای گرانقدر ایران اسلامی سرمشق و الگو بگیرند، که همه آنها ناشی از فرهنگ عمیق معنویت بود.
در پایان پس از تقدیر از خانواده شهدا از کتاب "سکوت، سلام تو را میشناسم" رونمایی گردید.
این کتاب مروری بر خاطرات سه شهید بزرگوار شهید مصطفی خوش محمدی، شهید حسین بواس و شهید مصطفی شیخ الاسلامی میباشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار