امام جمعه شهرستان خاش:

مهار تورم و رشد تولید با مشارکت همگان میسر است

امام جمعه خاش سیستان و بلوچستان گفت: تلاش برای حل مشکلات و کمک به مهار تورم و رشد تولید با مشارکت و همراهی همه اقشار جامعه میسر است.
کد خبر: ۹۵۰۲۲۸۵
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان، امام جمعه شهرستان خاش در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج افزود: نام گذاری سالها از سوی مقام معظم رهبری در حقیقت نقشه راهی برای عبور از مشکلات و تنگناها بوده و در سالهای اخیر ایشان به موضوع اقتصاد و تولید و چاره جویی برای حل دغدغه های مردم در حوزه های معیشتی و رونق اقتصادی و توجه به تولیدات داخلی پرداخته اند.

وی بیان کرد: رونق تولید و اشتغال و مبارزه با گرانی ها و تنگناهای اقتصادی و معیشتی و مهار تورم باید به عنوان یک اصل مورد توجه مسوولان باشد و در این راستا دولتمردان باید انجام کارهای جهادی و حمایت از ظرفیت ها و شکوفایی استعدادهای جامعه را مدنظر قرار دهند.

حجت الاسلام دهقان ادامه داد: در سیستان و بلوچستان و شهرستان خاش ظرفیت‌های مهمی در مباحث کشاورزی، صنایع و معادن و تجارت مرزی و اقتصاد دریایی و ریلی و غیره وجود دارد، بنابراین در راستای بهره بردن از این مواهب نگاه کارشناسانه و دلسوزانه با مشارکت دادن مردم منطقه لازم و ضروری است.

این مسئول تصریح کرد: برای مقابله با قاچاق کالا و سوخت و انسان و غیره اتخاذ تدابیری مانند ایجاد کارخانه ها و واحد‌های تولیدی و اشتغالزایی باید در اولویت باشد و هر چه در این راستا هزینه شود، قطعا دغدغه‌های مردم هم کاهش می یابد.

امام جمعه شهرستان خاش اظهار کرد: وقتی سفره های مردم پر رونق بشود و دغدغه تامین معیشت نباشد، قطعا به رشد شاخص‌های امنیتی و اجتماعی و فرهنگی کمک می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار