در روز قدس قدرت خداوند در گام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه دار نمود می‌یابد

روز قدس، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامی آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است.
کد خبر: ۹۵۰۴۲۸۷
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است:

«مسلمانان روز قدس را روزی بزرگ بشمارند و در تمام کشورهای اسلامی تظاهرات برگزار و در مساجد این ندا را سر دهند، هنگامی که یک میلیارد مسلمان فریاد برآورد، اسرائیل احساس عجز و ناتوانی خواهد کرد و ترس همه ی وجودش را فرا خواهد گرفت.»         امام خمینی «رحمت الله علیه»


حماسه روز قدس یادآور فریاد رعد آسای امام راحل«ره» است که همچون صاعقه بر سر سفاک آن صهیونیست فرود آمده و پژواک آن در جهان به ویژه در کشورهای اسلامی طنین افکن شد و مسیر مبارزه‌ی بی امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده ساخت.


مردمی که بیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلید و ددمنشان غاصب همچنان نستوه و استوار از خود مقاومت و پایمردی نشان داده‌اند و با انتخاب آگاهانه شهادت طلبی و به قربانگاه فرستادن جگرگوشه های شان از شرف و کرامت انسانی و ارزش های مقدس اسلام شان جانانه دفاع نموده و سرزمین میهن خویش پاسداری و حفاظت می کنند.


قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارث واقعی می دانند و برای زور مداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل است و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود.


در این روز بزرگ، قدرت خداوند در گام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه دار نمود می‌یابد .

روز قدس، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامی آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است.


فلسطین، که روزگاری صهیونیسم قائل به موجودیتش نبود؛ امروز به مدد استقامت، عزت و عظمتش کاری کرده است که رژیم اشغالگر قدس با خفت و خواری دور خودحائل ایجاد کرده است و باید رویایی از نیل تا فرات را برای همیشه از یاد ببرد.


امروز که رژیم منحوس صهیونیستی و نوکران و جیره خواران زبونشان در منطقه به تعبیر علمدار انقلاب اسلامی امام خامنه ای«مدظله العالی» با فریب دادن عده قلیلی از عوامل خود فروخته، قصد ضربه زدن به عزم راسخ و استوار حامی قدس و فلسطین را دارند، در صورتی که خطایی از آنان سر بزند، فرزندان سپاهی ملت قلب شیطان بزرگ یعنی تلاویو و حیفا را باخاک یکسان خواهند کرد.

ما پاسداران، سربازان و بسیجیان ان سیستان و بلوچستان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل«ره»  حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم فلسطین را اعلام و تا آزادسازی قدس شریف و اقامه نماز در قبله گاه اول مسلمین از هیچگونه اقدامی فروگذار نخواهیم ماند.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار