مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر:

هفته عقیدتی فرصتی برای بهره‌گیری از عالمان و بزرگان

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر گفت: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای بهره‌گیری از عالمان و بزرگان نظام جمهوری اسلامی به منظور تقویت پایه‌های انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۰۷۹۵۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اسلام محمدزاده در نشست روشنگری وبصیرت افزایی کارکنان سپاه شبستر، هم نشینی و مجالست با عالمان صاحب نفس دینی را از مولفه های بصیرت افزایی دینی در گذر از شرایط و بحران های پیچیده تاریخی و اجتماعی عنوان کرد.

وی بیان کرد: دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری، در واقع فرصت مغتنمی است که تفکرات و اندیشه های شهید مطهری را برای مردم برجسته کنیم و از تلاش‌های جهادگران علمی در عرصه های تعلیم و تربیت، اخلاق، معرفت و بصیرت تجلیل شود.

حجت الاسلام محمدزاده ادامه داد: هفته عقیدتی- سیاسی محصول اندیشه ها و قلم پاک استاد شهید مطهری(ره) در زمینه مربی سازی در سپاه و بسیج بود که نمونه بارز آن انتشار کتاب های پر محتوا و سخنانآن شهید است.

وی اضافه کرد: فهم و شناخت اسلام ناب، هوشمندی و بصیرت وافر در شناسایی جریان‌های منحرف و شجاعت و بی پروایی در برخورد با این جریان‌های از مهم ترین شاخصه های شهید مطهری در نگاه رهبر فرزانه انقلاب است که امیدواریم این شهید  و آثار ارزشمند ایشان الگویی برای بسیجیان مومن در فهم و شناخت عمیق معارف اسلامی قرار گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار