خبرهای داغ:

50 گروه جهادی خواهر به محلات حاشیه شهر خرم آباد اعزام شدند/ کارگاه خیاطی بانوان راه اندازی می شود

کد خبر: ۹۵۱۰۶۸۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-جعفر بیرانوند، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار ما از لرستان با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۳ اظهار داشت: امروز با حضور ۵۰ گروه جهادی خواهر به تعداد ۵۶۰ نفر، رزمایش جهادگران فاطمی ۳ افتتاح شد و به مدت ۱۰ روز در محلات حاشیه و نقاط آسیب پذیر شهر ادامه دارد.

وی افزود: گسترش گفتمان فرهنگ، تفکر و حرکت جهادی در سطح جامعه، گسترش خدمت رسانی، محرومیت زدایی و حمایت از اقشار مستضعف از اهداف این رزمایش به شمار می رود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خرم آباد عنوان کرد: گروه های جهادی در عرصه های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، واکسیناسیون دام و قضایی به مردم محلات حاشیه شهر خدمات ارائه می دهند.

بیرانوند تصریح کرد: توزیع ۲ هزار مرغ ، اهدا ۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار و احداث ۵۶ مسکن ویژه محرومان و مددجویان کمیته امداد از برنامه های اجرایی در طول هفته بسیج سازندگی است.

وی با اشاره به اصلاح معابر فلک الدین خاطرنشان کرد: از برنامه های محوری در سال جدید با شعار مهار تورم و رشد تولید،راه اندازی کارگاه خیاطی برای بانوان بدسرپرست و بی سرپرست شهرستان خرم آباد است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار