فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع):

باید از ظرفیت بوستان‌ها به نحو شایسته‌ای در جهاد تبیین استفاده شود

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با اشاره به ظرفیت بوستان‌ها جهت برگزاری فعالیت فرهنگی و بصیرتی، گفت: باید از این ظرفیت بزرگ به نحو شایسته‌ای در کشور استفاده شود.
کد خبر: ۹۵۱۹۷۰۸
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار سید محمد‌علی حاجی محمدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)، با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت بوستان‌ها به ویژه در فصل تابستان در جهت تبیین و ارتباط با نسل جوان استفاده شود، اظهار داشت: بوستان‌ها بستر حضور اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان، نوجوانان و نسل جوان هستند و می‌توان از آن‌ها در جهت برگزاری فعالیت‌های تفریحی، فرهنگی، بصیرتی استفاده کرد.

باید از ظرفیت بوستان‌ها به نحو شایسته‌ای در جهاد تبیین استفاده شود

وی با بیان اینکه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) برنامه گسترده‌ای جهت برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و بصیرتی تهیه و اجرایی شده است، افزود: ده ها برنامه فرهنگی، بصیرتی، تبیینی از ابتدای سال جاری، در بوستان‌های منطقه غرب کرج توسط بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد (ع) برگزار شده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در همین رابطه با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه دختران در ایران اسلامی، تصریح کرد: جشن‌های روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) در دهه کرامت از مهم‌ترین جشن‌های برگزار شده، در بوستان‌های غرب شهر کرج بوده است.

سرهنگ حاجی محمدی از برگزاری با شکوه جشن‌های دهه ولادت، اعیاد غدیر و قربان در بوستان‌های منطقه غرب کرج خبر داد، خاطرنشان کرد: بوستان‌ها باید به یک پایگاه فرهنگی بصیرتی جهت معرفی مفاهیم ارزشمندی، چون ولایتمداری، ترویج معارف دفاع مقدس، معارف دینی، اخلاقی و غیره تبدیل شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار