نشست روشنگری جهاد تبیین در بانک صادرات سیستان و بلوچستان برگزار شد

فضلی گفت: بیین در مقابل واژه تحریف و پوشاندن حقایق قرار دارد ، لذا جهاد تبیین در مقابل تحریف مسائل سیاسی ، امنیتی ایران از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان گردید .
کد خبر: ۹۵۲۱۸۷۱
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست روشنگری جهاد تبیین با حضور سرهنگ پاسدار فضلی از هادیان سیاسی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار نکویی مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان، مدیر شعب بانک صادرات استان، فرمانده پایگاه مقاومت شهید براهویی بانک صادرات، بسیجیان پایگاه و تنی چند از کارکنان بانک صادرات در محل نماز خانه بانک صادرات استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست ضمن قرائت پر فیض زیارت عاشورا و مدیحه سرایی مداح اهل بیت، محمود کهتری مدیر شعب بانک صادرات مطالبی مختصر در خصوص جهاد تبیین بیان نموده و ابراز داشت : یکی از مهمترین عواملی که می تواند آسایش و امنیت را در کشور ایجاد کند ، روشنگری مسائل مختلف سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف جامعه از جمله کارکنان سازمان ها و ادارات می باشد.

در ادامه سرهنگ حسن فضلی، هادی سیاسی سپاه سلمان به بیان مطالبی در زمینه نقش و جایگاه جهاد تبیین در جامعه پرداخته و اظهار داشت: تبیین در مقابل واژه تحریف و پوشاندن حقایق قرار دارد ، لذا جهاد تبیین در مقابل تحریف مسائل سیاسی ، امنیتی ایران از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان گردید .

وی افزود: اینک که با جنگ ترکیبی یعنی جنگ های اقتصادی ، فرهنگی و شناختی روبرو هستیم ، جهاد تبیین بیش از پیش حائز اهمیت است . روشنگری و شناخت دشمنان در عرصه های مختلف به ویژه علمی ، اقتصادی و فرهنگی از اساسی‌ترین اهداف جهاد تبیین می باشد .

وی در پایان تصریح کرد : مردم ما با بصیرت انقلابی خویش می توانند جلوی توطئه های دشمن ایستاده و نقشه های شرورانه آنان را خنثی نمایند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار