خبرهای داغ:

کارآفرینی بانوی اهوازی با راه اندازی کارگاه تولید محصولات چرمی

کد خبر: ۹۵۳۰۲۶۳
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۳
 
بانوی کارآفرین اهوازی با راه اندازی کارگاه تولید محصولات چرمی، زمینه اشتغال تعدادی جوان را فراهم کرده است.

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج-زهرا غزنوی می‌گوید: از سال ۱۳۹۰ باتوجه به نبود تولید محصولات چرمی در استان خوزستان و پس از بازارسنجی، تولید این محصولات آغاز شد.کارآفرینی بانوی اهوازی با راه اندازی کارگاه تولید محصولات چرمی

 

وی افزود: در کارگاه چرم دوزی کیف‌های اداری، سامسونت، دیپلمات، دو دسته، دانشجویی، کیف اسناد، انواع کیف‌های دوشی و اسپرت، کیف مجلسی، کت، کاپشن و فرش‌های تمام دست دوز تولید می‌شود.

 

غزنوی با بیان اینکه با راه اندازی یک فروشگاه متمرکز مشتری‌های زیادی جذب شده اند، ادامه داد: علاوه بر مشتری‌های اداره ها، محصولات تولیدی به نقاط مختلف استان خوزستان، بازار‌های داخلی سایر استان‌ها و بازارهای خارجی از جمله؛ عمان و دبی صادر می‌شوند.

 

این بانوی کارآفرین با اشاره به اینکه درحال حاضر ۲۵ نفر در این کارگاه پس از کسب آموزش‌های لازم، مشغول به کار هستند، اضافه کرد: از سال ۱۳۹۰ تاکنون بیش از یکهزار و ۵۰۰ نفر آموزش دیده اند و مشغول به کار شده اند و ۸۰ درصد آن‌ها وارد بازار کار شده اند و درآمدزایی دارند.

 

غزنوی تامین بازار فروش و حمایت را از جمله خواسته‌ها از مسئولان زیربط عنوان کرد و گفت: راه اندازی کارخانه تولید محصولات چرمی جزو اهداف آینده است تا بتوانم زمینه اشتغال ۱۵۰ جوان در استان خوزستان را فراهم کنم.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار