خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

هدف اصلی دشمن در جنگ شناختی، ایمان و امید مردم است

تبریز- فرمانده سپاه میانه در جمع کارکنان سپاه بر ضرورت استمرار و تقویت جهاد تبیین برای مقابله با سیاه نمایی ها و وارونه جلوه دادن حقایق توسط دشمن، گفت: امروز سیبل اصلی جنگ شناختی، ایمان و امید مردم است.
کد خبر: ۹۵۳۱۴۸۹
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با تشریح و تبیین پدیده های تحول در عرصه بین المللی، نقش کلیدی ایران در ایجاد و گسترش این تحول‌ها را متذکر شد.

وی اظهار داشت: اکنون تقابل برتر جهانی، تقابل بین کفر و ایمان است و سوسیالیسم و لیبرالیسم رنگ باخته و دموکراسی آمریکایی توسط ایران به چالش کشیده شده است.

بیرامی به روند روزافزون قدرت دفاعی، هسته‌ای، علمی و انرژی ایران در عرصه جهانی، اشاره و بیان کرد: سه کشور ایران، چین و روسیه، نقشی سترگ در موازنه قدرت در منطقه و جهان دارند و در این میان نقش ایران بسیار کلیدی و تاثیرگذار است.

   فرمانده سپاه میانه قدرت انسجام ملی کشور با محوریت رهبری را زبانزد منطقه و جهان دانسته و با اشاره به قدرت نفوذ و نقش آفرینی کشور، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی و راهبردهای آن، مرزهای تاثیرگذاری و اعمال قدرت ما از مرزهای ۲۵۰۰ سال پیش فراتر رفته است.

   بیرامی با بیان اینکه ایران با وجود تمام پدیده های جهانی و تلاش های شبانه روزی دشمن برای نابودی انقلاب، و به برکت جوانان برومند کشور در کمترین زمان به مدرن ترین توانمندی‌های روز دست می یابد و امیدآفرینی، جهاد تبیین، عفاف و حجاب، و جهاد خدمت‌رسانی ما را به قدرت برتر جهان تبدیل خواهد کرد.

   نشست روشنگری و بصیرت افزایی با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار