راوی دفاع مقدس در آبروی محله شهید مهدی حقانی مشهد تاکیدکرد:

ضرورت تجهیزِ سلاح تقوا و بصیرت، از جنگ سخت دیروز تا جنگ شناختی امروز + عکس و فیلم

راوی دفاع مقدس با تاکیدبر ضرورت تقوا و بصیرت، از جنگ سخت دیروز تا جنگ شناختی و تمام‌ عیار امروز، گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با دشمن پشت خاکریز مبارزه می کردند، ولی در جنگ شناختی و ترکیبی امروز هیچ گونه خاکریزی وجود ندارد.
کد خبر: ۹۵۳۱۵۷۶
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

ضرورت تجهیز به سلاح تقوا، از جنگ سخت دیروز تا جنگ شناختی امروز/آبروی محله شهید مهدی حقانی در مشهد + عکس و فیلم

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، یادواره شهدای آبروی محله با محوریت شهید مهدی حقانی با همت حوزه دو ناحیه ابوذر همراه با عزاداری حسینی و با حضور راوی دفاع مقدس عباس خباز برگزار شد.

راوی دفاع مقدس با اشاره به ویژگی های اخلاقی و سیره شهدا در حیات دنیوی بر ضرورت تقوا و بصیرت؛ از جنگ سخت دیروز تا جنگ شناختی و تمام‌ عیار امروز تاکیدکرد.

وی ادامه داد: جنگ دوران دفاع مقدس جنگی سخت افزاری بود که رزمندگان و شهدا با دشمن پشت خاکریز مبارزه می کردند، ولی در جنگ شناختی امروز هیچگونه خاکریزی وجود ندارد بلکه دشمن با تمام توان و از تمام جهات به صورت ترکیبی تهاجم کرده و راه مبارزه با چنین تاکتیک دشمن، مجهز شدن به سلاح تقواست.

خباز، در پایان این مراسم که با نوای ستایشگران و مداحان اهل بیت(ع) حال و هوای معنوی خاصی به خود گرفته بود گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون شهدا هستیم و این دستاورد را باید با هوشیاری در مقابل توطئه های دشمن حفظ کنیم.

گفتنی است شهید مهدی حقانی از بسيجيان پایگاه امام حسین و ازهمرزمان شهید محمود کاوه بوده که درسال ۱۳۶۵ در اوج عملیات غرورآفرین کربلای دو در منطقه حاج عمران در ۱۷ سالگی آسمانی شد.

خبر، عکس و فیلم/حسین عباس آبادی


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار