بیانیه ستاد امر به معروف استان قم در پی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونسیتی

ستاد امر به معروف استان قم در حمایت از حماسه طوفان الاقصی و مردم مظلوم فلسطین ومحکومیت واعلام انزجار از جنایت رژیم کودک کش صهیونستی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۴۶۶۳۷
|
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله قاصم الجبارین

وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ (قصص: ۵)

 

سلام بر فلسطین مقتدر و مظلوم؛ سلام بر جوانان شجاع و غیور فلسطین، سلام بر غزه‌ قهرمان و مقاوم، سلام بر حماس و جهاد و همه‌ی گروه های جهادی فلسطین و سلام بر جبهه مقاومت آزمون این چند روز در حرکت استشهادی و شجاعانه طوفان الاقصی، ملت فلسطین را بیش از پیش سرافراز نموده است.

هیمنه دشمن کودک کش، وحشی و گرگ صفت را در هم شکست و به او فهماند که در برابر قیام یکپارچه‌ فلسطین شریف، ناتوان است و خود می‌داند دچار آسیب‌های جبران‌ناپذیری گشته که موجب شده تا ضعف و زبونی رژیم نامشروع صهیونیستی بیش از پیش بر همگان آشکار شود و بداند ضربه‌ای که خورده دیگرقابل جبران نیست که البته این بلا را عملکرد خود صهیونیست‌ها بر سرشان آورد.

در مقابل نیز با لطف و هدایت الهی روز به روز به وحدت و یکپارچگی جبهه مقاومت افزوده می‌شود و همه آزادی‌خواهان جهان در این میدان به صورت مضاعفی به کمک این ملت مقتدرِ مظلوم شتافته‌اند.

ما نیز همان‌گونه که ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) فرمودند: بر دست و بازوی این غیورمردان بوسه می‌زنیم و تاکید می‌کنیم نکته مهمی که نبایستی توسط مجامع بین المللی مورد غفلت واقع شود، پیگرد و مجازات همه‌ی حامیان و عوامل مؤثردر پیدایش و ادامه حیات نحس رژیم جعلی اسرائیل و شخص جنایتکار نتانیاهو است و این به حول و قوه‌ الهی تحقق خواهد یافت.

چرا که وعده الهی بر پیروزی صالحان جبهه مقاومت و تضعیف روزافزون و اضمحلال استکبار و صهیونیسم بین الملل و اذناب آن می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار