فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز:

امروز دیگر فلسطین تنها مسئله جهان اسلام نیست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز در پی جنایت وحشیانه شب گذشته رژیم صهیونیست پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۴۷۷۱۰
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، در این پیام آمده است :
بسم الله القاصم الجبارین

الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِنْ دِیَارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَنْ یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ ۗ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا ۗ وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ

امروز دیگر فلسطین تنها مسئله جهان اسلام نیست امروز قلب بشریت در باریکه‌ای بنام غزه می‌تپد. امروز جوی خون و اشک از دامان فلسطین می‌چکد. امروز بشریت باید از روی دفتر سراسر خونین فلسطین مشق آزادگی اش را کامل کند. اکنون زمان ایستادن و نگریستن نیست.

این چه انسانیتی است که خون کسانی را می‌ریزند که هنوز متولد نشده‌اند و در رحم مادرانشان، دنیا را ندیده و آسمانی می‌شوند؟ این چه رسمی است که با دروغ کشته شدن کودکان اسرائیلی مجوز وحشی‌گری صادر می‌شود؟ ۷۵ سال ظلم عمیق، کشتار فجیع، دیر یاسین‌ها، دوایمه ها، صفصاف ها، صبرا و شتیلا‌ها بر آبروی نوع بشر سایه تردید افکنده و در این فرصت تاریخی باید برای حفظ شأن والای آدمیت هم که شده تکلیف بشر برای همیشه با حیوان صفتی مشخص شود.‌ای فلسطین!‌ای غربت سرای پر رنج و مهن!‌ای فرقان حق و باطل!‌ای پرچم سرخ آزادگی!‌ای اشک دیده جهان اسلام!‌ای سرزمین مقدس فاخلع نعلیک ابراهیمی،‌ای عصای شکافنده موسوی،‌ای چلیپای عصمت عیسوی،‌ای ارض کنعانی،‌ای براق باد پای سماوات پیمای محمدی! از داغ شهیدان تو چشمانمان به خون نشسته و دلهایمان به درد آمده. ندای حق طلبانه تو پس از هفت دهه همچنان در گوش جهان صلای آزادگی است.

ننگ و ذلت ابدی بر قوم پررنگ و ریای صهیون که از خون انبیاء و اولیاء گرفته تا زنان و کودکان سرتاسر تاریخ ذلت ابدی را به جان خریده و کوهی از خشم متراکم در دل‌های آزادگان به جای گذاشته و دیری نخواهد پایید که این آتشفشان شعله کشد و حیات کثیف این جرثومه رذالت را با آتش خشم انقلابی خود به خاکستر نشاند.

ناله‌های کودکان معصوم که به جای عروسک، تفریح کودکانه و درس و مدرسه، مشق خون نوشته و با تیر و ترکش و آوار هم آغوشند سرانجام دامانتان را می‌گیرد و شما را چونان قوم عاد و ثمود، عبرت تاریخ خواهد کرد.‌ای خالق بی همتا! باقیمانده غیبت حجت منتقمت را بر اهل عالم ببخش. پروردگارا منجی اصلی را از پس پرده غیبت به در آر تا توان مقاومت در خدمت فرمانده کل هستی قرار گیرد و بساط ظلم از کره خاکی جمع شود و بشریت به سرمنزل صلاح و فلاح برسد.

خداوندا! نمی‌دانم چرا عرشت چراغانی است
مگر امشب شهیدان فلسطینند مهمانت؟

سرهنگ پاسدار علی فاتحی ابرقویی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار