نوجوانان بسیجی سرخه با شعار مرگ بر اسرائیل از مردم غزه حمایت کردند

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) گفت: نوجوانان حلقه شهید محمد حسین احسانی با شرکت در اجتماع حمایت از مردم غزه با فریاد مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از رژیم منحوس اسرائیل فریاد زدند.
کد خبر: ۹۵۴۸۵۲۴
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، دوره آموزش  تفنگ بادی در فضای باز به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این دوره در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دوره آموزشی تفنگ بادی با هدف افزایش سطح توان نظامی بسیجیان از تابستان آغاز و همچنان با با مربیگری زینب داودی در فضای باز برگزار می شود.

او با اشاره به اقدامات مداوم جهادگران بسیجی در عرصه ها و مناسبت های مختلف افزود: غبارروبی و نظافت پایگاه توسط گروه جهادی یاوران حضرت زینب (س) انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) اضافه کرد: اردوی یک روزه زیارتی و تفریحی حلقه شهید اسماعیل فیض و حلقه شهید مرتضی وطنی به امامزاده شاهزاده محمد زید همراه با مراسم معنوی و قرائت دعا با استقبال خوبی برپا شد.

فیض بیان داشت: همچنین کارگاه سلامت روان، با موضوع مقابله با خشم با حضور مشاور مرکز بهداشت سرخه در پایگاه برگزار و مجمع سر گروه های صالحین و سرگروهای عرصه های نقش آفرین با حضور زینب ادهم مسوول تعلیم و تربیت حوزه مقاومت کوثر (س) شهرستان با موضوع تربیت خانواده همراه با پرسش و پاسخ در پایگاه تشکیل شد.

او یادآور شد: نوجوانان حلقه شهید محمد حسین احسانی با شرکت در اجتماع حمایت از مردم غزه با فریاد مرگ بر اسرائیل  خشم و انزجار خود را از رژیم منحوس اسرائیل فریاد زدند و خواستار محکومیت آنان از جوامع بین المللی  شده و آمادگی خود را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کردند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار