همزمان با هفته بسیج؛

افتتاح و راه اندازی دفتر خبرگزاری بسیج در فراهان

اولین دفتر شهرستانی خبرگزاری بسیج در استان مرکزی امروز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۶۲۵
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ همزمان با هفته بسیج دفتر خبرگزاری بسیج در شهرستان فراهان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد

ابوالقاسم آقازیارتی فرماندار شهرستان فراهان در مراسم افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج در فراهان، ضمن تبریک هفته بسیج با ابراز خرسندی از افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج گفت: از اینکه امروز شاهد افتتاح این دفتر هستیم بسیار خرسند و خوشحالیم. رویکردی که خبرگزاری بسیج در سرلوحه خود دارد، انسان سازی معنوی است که این مهم باید مورد توجه  قرار گیرد.

وی افزود: حقیقتاً اگر خدمات بسیج در همه زمینه‌ها گفته شود، همین شور و نشاطی که مردم نسبت بسیج دارند چندین برابر افزایش می‌یابد. و آن قشری که با رسالت بسیج هنوز ناآشناست و به نوعی هنوز جزو خانواده بزرگ بسیج معرفی نمی‌شود با انتشار مطلوب خبرها به  کانون بزرگ خانواده بسیج خواهد پیوست.

سرهنگ پاسدار نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان نیز در این آیین گفت: امروزه رسانه‌ها نقش تعیین کننده‌ای در آگاهی بخشی به جامعه دارند و فرایند اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف در کنار مطالبه‌گری از مسئولان بسیاری از مشکلات را مرتفع می‌سازد.

وی با اشاره به خدمات گسترده سپاه و بسیج در جامعه و کمک به محرومیت‌زدایی در استان، گفت: خبرگزاری بسیج ظرفیت مناسبی برای انعکاس این خدمات به مردم دارد.

کد ویدیو

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار