خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

رینوتکس ۲۰۲۳ تبریز فرصتی برای تکمیل چرخه علم و فناوری و کسب و کار

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: رینوتکس ۲۰۲۳ تبریز باید فرصتی برای تکمیل چرخه علم و فناوری و کسب و کار باشد.
کد خبر: ۹۵۶۱۴۸۳
|
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در آیین آغاز به کار نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۳ تبریز، تاکید کرد: رینوتکس ۲۰۲۳ تبریز باید فرصتی برای شبکه سازی، گسترش همکاری‌های فناورانه منطقه‌ای، ملی و بین المللی باشد.

وی معرفی توانمندی‌های پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آن‌ها و تکمیل چرخه علم و فناوری تا کسب و کار، شناسایی و معرفی نوآوری‌ها و اختراعات و ایده‌های دانش محور و حمایت و ظرفیت‌سازی برای تولید دانش، محصولات بومی و تجاری‌سازی‌ آن‌ها را از دیگر فرصت های این نمایشگاه عنوان کرد.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با اشاره به بخش دانش آموزی این نمایشگاه، ورود دانش آموزان به فضای دانش بنیان را موجب تسریع پیشرفت کشور دانست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: ورود دانش‌آموزان به فضای دانش بنیان و آشنایی با علوم نو و فناوری های روز دنیا، موجب شتاب در پیشرفت و توسعه کشور می شود.

عصر روز گذشته یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی رینوتکس و نخستین جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی رینوفست در نمایشگاه بین المللی تبریز آغاز به کار کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار