خبرهای داغ:

هویت زن مسلمان با الگوگیری از حضرت زهرا(س) محقق می‌شود

هویت زن مسلمان با الگوگیری از حضرت زهرا(س) محقق می‌شود
یک مربی صالحین با بیان اینکه هویت زن مسلمان با الگوگیری از حضرت زهرا(س) محقق می‌شود، گفت: حضرت زهرا(س) یک الگوی پاک و مطهری برای بانوان جوامع اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۶۲۱۲۸
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج از قم، آمنه رضایی در جلسه‌ روشنگری «هویت زن مسلمان با الگوگیری از حضرت زهرا(س)» به معرفی نمونه‌هایی از بانوان شاخص در تاریخ اسلام پرداخت و تصریح کرد: حضرت زهرا(س) یک الگوی پاک و مطهری برای بانوان جوامع اسلامی است.
هویت زن مسلمان با الگوگیری از حضرت زهرا(س) محقق می‌شود

رضایی با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) كامل‌ترین، بهترین الگو و اسوه برای زنان مسلمان جهان است، اظهار داشت: امروز همه امت اسلامی بویژه زنان ما باید بیش از پیش در همه امور از زهد، تقو، عبادت، همسرداری، ولایت پذیری و ایثارگری از این بانوی بزرگوار درس بگیرند.

این مربی صالحین با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: شیرزنان انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که الگوی سوم، «زن نه شرقی، نه غربی» است، خاطرنشان کرد: زن مسلمان ایرانی می‌تواند سنگر خانواده را پاکیزه نگه دارد و در عرصه‌ سیاسی و اجتماعی سنگرسازی‌ کند و فتوحات بزرگی را به ارمغان بیاورد.

جلسه‌ روشنگری «هویت زن مسلمان با الگوگیری از حضرت زهرا(س)» با هدف تبیین زندگی وی در ابعاد سیاسی، اجتماعی و فردی بعنوان بهترین الگو برای یک زن مسلمان به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) حوزه حضرت نرجس(س) در مجتمع شهیدشاهچراغی پردیسان برگزار شد.

انتهای پیام/ لیلا رضایی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار