خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام:

بسیجیان خراسان جنوبی در تمامی عرصه های خدمت رسانی به مردم در میدان خدمت حاضر هستند

سردار مهدوی گفت: بسیجیان خراسان جنوبی در تمامی عرصه‌ها و میدان‌های خدمت به مردم و نظام اسلامی حضور موثر و مفیدی دارند.
کد خبر: ۹۵۷۰۴۷۷
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در هشتمین اجلاس مجمع بسیجیان خراسان جنوبی، گفت: بسیجیان خراسان جنوبی در تمامی عرصه‌ها و میدان‌های خدمت به مردم و نظام اسلامی حضور موثر و مفیدی دارند.

وی عنوان کرد: آسیب‌های بسیاری در استان کویری خراسان جنوبی وجود دارد، اما آنچه موجب دلگرمی مردم است و باعث شده کمبود‌ها کمتر به چشم آید؛ همدلی بین بسیجیان و مردم استان است.

سردار مهدوی ادامه داد: بسیجیان خراسان جنوبی در تمامی حوادث، مشکلات، بحران‌ها و مسائل استان؛ با تمام وجود و نگاه مسئله یابی و کارشناسانه برای خدمت رسانی به مردم و نظام اسلامی حاضر هستند.

 

شناسایی و احصاء مسائل و مشکلات خراسان جنوبی هدف مجمع بسیجیان استان است

نوفرستی رییس مجمع عالی بسیجیان خراسان جنوبی در این مراسم گفت: تقابل مسیر حق و باطل همواره در طول تاریخ وجود داشته و با شروع نهضت اباعبدالله الحسین علیه السلام این تقابل بیشتر شد.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که پرچم نهضت امام حسین (ع) بدست امامین انقلاب اسلامی در ایران برافراشته شده است، گفت: ایران زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است و قطعا دشمنان برای این مسیر و پیروان آن هر روز مشکلاتی را ایجاد می‌کنند و مردم بی دفاع را در هر جای عالم به خاک و خون می‌کشند.

وی ادامه داد: افتخار ما بسیجیان قرار گرفتن در زیر پرچم ولایت و فعالیت در مسیر انقلابی اسلامی است که امام راحل آن را تشکیل داد و با رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش‌های سردار حاج قاسم سلیمانی به دنیا صادر شد.

نوفرستی گفت: امروز تفکر بسیج در دل کفر در سرزمین‌های غربی و منطقه راه پیدا کرده است.

رییس مجمع عالی بسیجیان خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی ۷ گروه تخصصی در مجمع بسیجیان استان فعالیت دارند.

وی ادامه داد: در هر شهرستان نیز ۶ کارگروه متناظر با این ۷ گروه وجود دارد و در مجموعه ۶۶ کارگروه تخصصی در کل استان خراسان جنوبی وجود دارد که تمامی اقشار، متخصصین و صاحب نظران استان در این کارگروه‌ها عضو هستند.

نوفرستی بیان کرد: نظام شناسایی، رصد و احصاء مسائل استان را در این گروه‌ها راه اندازی شده که تاکنون ۶۶ مسئله در مجامع استان شناسایی و احصاء شده و بر اساس اولویت بندی در قالب یک طرح تدوین شد.

وی با بیان اینکه کمیته علمی اجلاس استان از مدت‌ها قبل تشکیل شده، گفت: طرح‌های ارسال شده به کمیته بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت که از مجموع طرح‌های ارسال شده؛ سه طرح مورد تایید قرار گرفت از جمله زنان و خانواده، مدیریت و حکمرانی با عنوان صعود بی بازگشت و اقتصاد و زیربنایی که طرح تصدی گری مردم در اقتصاد و افزایش بهره‌وری را پیشنهاد دادند.

نوفرستی افزود: از سوی مجامع شهرستانی نیز طرح‌هایی ارائه شد که چهار طرح بررسی و انتخاب شد از جمله طرح آب در شهرستان خوسف، طرح تهیه و طراحی ساخت قطعات صنعتی قابل استفاده در صنایع در شهرستان سرایان، طرح افزایش میزان پایبندی به سطح زندگی ایرانی و اسلامی در کارگروه زنان و خانواده، طرح پرداختن به مسائل دانشگاه از شهرستان نهبندان از آن جمله است.

وی با بیان اینکه شناسایی نیازهای جامعه و آسیب‌های دستگاه‌های اجرایی در دستور کار مجمع بسیجیان استان است، گفت: این موارد توسط بسیجیان و نخبگان هر شهر شناسایی و با طرح این موضوعات در کارگروه‌های مجمع بسیج استان تا رسیدن به نتیجه؛ این موضوعات و موارد را پیگیری و دنبال می کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار