توسط رزمندگان تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) در حال انجام است:

تداوم توزیع نان در روستاهای صعب‌العبور اردبیل

رزمندگان تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) با حضور در مناطق برف‌گیر و صعب‌العبور روستایی ضمن بازگشایی راه‌ها اقدام به توزیع نان بین اهالی مناطق محصور در برف می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۷۱۸۳۰
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

تداوم توزیع نان در روستاهای صعب‌العبور اردبیل

سردار علی تدین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«بسیج»، به جهاد خدمت‌رسانی رزمندگان تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: رزمندگان تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) علاوه بر حضور در مرزها و دفاع از کشور در برابر تهدیدات دشمنان با حضور در عرصه‌های مختلف در کنار مردم بوده و به خدمت‌رسانی می‌پردازند.

وی به بارش برف اخیر اشاره کرد و گفت: رزمندگان تیپ 37 حضرت عباس(ع) سپاه استان اردبیل بلافاصله بعد از بارش برف و مسدود شدن راه ها با تشکیل گروه های جهادی به مناطق برف گیر اعزام و علی رغم بازگشایی معابر و جاده های روستایی اقدام به توزیع نان بین اهالی کردند.

فرمانده تیپ حضرت عباس (ع) گفت: امروز علی‌رغم سپری‌شدن چند روز از بارش رحمت الهی همچنان برخی از مناطق همچون روستای خان کندی از توابع بخش مرکزی شهرستان مشکین‌شهر، روستاهای شندرشامی، کولان کوه، پیرالوان، خلج، میجندی، شیخ احمد همچنان درگیر برف بوده و خدمت‌رسانی تا برطرف‌شدن مشکلات همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات