رییس گروه فضای مجازی سپاه اردبیل:

۱۹ تیم تخصصی در رویداد تولید محتوای مجازی رقابت کردند

اردبیل- رییس گروه فضای مجازی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ۱۹ تیم تخصصی در پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج در اردبیل با هم رقابت کردند.
کد خبر: ۹۵۷۲۰۳۶
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

۱۹ تیم تخصصی در رویداد تولید محتوای مجازی رقابت کردند

به گزارش خبرنگار بسیج، مهدی حسینی عصر یکشنبه در آیین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اردبیل، اظهار کرد: ۱۹ تیم و گروه در مدت ۲ روز در این رویداد شرکت کرده و برترین‌ها نیز انتخاب شدند تا به عنوان نماینده این استان در رقابت‌های کشوری حاضر باشند.

وی تصریح کرد: این رویداد در رشته‌های تولید محتوای بازی‌های تلفن همراه، نرم‌افزار دیجیتال و پویانمایی برگزار شد تا جوانان علاقه‌مند بتوانند در این رویداد توانمندی خود را نشان داده و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

رییس گروه فضای مجازی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تاکنون پنج دوره از این رویداد برگزار شده و شاهد تولید آثار ارزشمند بودیم و استعدادهای ناب نیز در قالب ایده‌های جدید مورد حمایت قرار گرفته است.

حسینی افزود: تلاش ما بر این است تا با همراهی نهادهای فرهنگی بتوانیم به گستردگی برگزاری این رویداد کمک کرده و در شرایط سخت جنگ نرم و فرهنگی جوانان و نوجوانان را بیشتر با تولید محتواهای ارزشی و انقلابی آشنا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سپاه استان تلاش می‌کند تا از ظرفیت فضای مجازی برای تربیت نسل فاخر بهره گرفته و امکان تولید آثار بومی و متناسب با نیاز جوانان و نوجوانان را در قالب این رویدادها فراهم کند.

رییس گروه فضای مجازی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: آسیب‌های فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال اسباب دغدغه و نگرانی خانواده‌ها را فراهم کرده که ضروری است در بستری سالم و فضای مناسب به دور از دغدغه‌ها بتوانیم شرایط مطلوب رقابتی را برای جوانان خوش‌فکر و خلاق مهیا کنیم.

به گزارش خبرنگار بسیج، در پایان این مراسم از تیم‌های برتر رویداد تولید محتوای رسانه‌ای بسیج با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

ارسال نظرات