حجت‌الاسلام ستارزاده؛

جهاد تبیین سرلوحه اقدامات پاسداران قرار گیرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: پاسداران در مواجه با اتفاقات و حوادث، جهاد تبیین را سرلوحه خود قرار می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۷۳۶۸۳
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) طی جلسه صادقین در جمع کارکنان این ناحیه گفت: دشمن پروژه ناامیدسازی را در راس فعالیت‌های خود قرار داده تا جمهوری اسلامی ایران به دست مردم از حرکت باز بماند.

حجت‌الاسلام ستارزاده ادامه داد: وظیفه مهم پاسداران در مواجه با اتفاقات و حوادث کشور، تشریح این مسائل برای مردم است و از تایید صحبت‌هایی که گاهی به صورت عمومی تکرار می‌شود، پرهیز نمایند.

وی ضمن تشریح حوادث اخیر بین ایران و پاکستان بیان داشت: با توجه به استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای حفظ و حراست از خاک این سرزمین، شبانه روزی در حال تلاش و فعالیت است ولی متأسفانه صحبت‌های ناروایی برای حوادث گذشته بین مردم رواج پیدا کرد که وظیفه ما آگاه سازی ، تبیین حوادث و خنثی سازی نقشه دشمنان است.

حجت‌الاسلام ستارزاده خاطرنشان کرد: اگر جهاد تبیین که امر رهبری است را به بهترین شکل در جامعه نهادینه نکنیم، تاریخ گذشته اسلام در خصوص حکومت امیرالمومنین علی(ع) و ائمه معصومین(ع) تکرار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار