خبرهای داغ:

همزمان با سراسر کشور و آغاز دهه فجر ؛ زنگ انقلاب در مدارس شهرستان باغملک نواخته شد

همزمان با سراسر کشور و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر آیین نواختن زنگ انقلاب به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه متوسطه دوم فضیلت باغملک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۶۴۱
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج باغملک ، صبح امروز ۱۱ بهمن ماه و همزمان با سراسر کشور در ساعت ۹/۳۳ صبح زمان ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه متوسطه دوم فضیلت با حضور فرج الهی فرماندار ، احمد شریفی بخشدار مرکزی ، قاسم زاده معاونت فرماندار، صداقتی مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولان نواخته شد. 

مدیر آموزش و پرورش باغملک در این مراسم ضمن خیرمقدم و تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر بیان کرد: امروز جشن نواختن زنگ انقلاب اسلامی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به صورت همزمان با سراسر کشور در این مدرسه شاهدیم.

صداقتی در ادامه گفت: مردمی بودن ویژگی ممتاز انقلاب اسلامی است و توجه به اراده مردم مولود انقلاب اسلامی است که وظیفه داریم با تمام توان در برنامه‌های فجر شرکت کنیم.

وی افزود: امام خمینی (ره) سنگ بنای ارزش و اعتبار ایرانی در دنیا را بنا نهاد و به برکت انقلاب اسلامی مردم ایران اکنون دارای عزت و اقتدار شده اند و نقش ایرانی در اتفاقات دنیا برجسته شده است.

وی در پایان گفت: باید به بهترین شیوه زمینه مشارکت مردم و فرهنگیان را در انتخابات پیش‌رو فراهم آوریم و زمینه‌ساز اقتدار ایران اسلامی باشیم.

از دیگر برنامه های آئین نواختن زنگ انقلاب می‌توان به اجرای موسیقی بختیاری ، دکلمه خوانی توسط دانش آموزان و مسابقه بین دانش آموزان اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار